Our lives are our greatest art.

Kom nyss hem ifrån Marma. Blev inge majkase med några kompisar i år. Blev med mamma och pappa och Milou.
När vi kom dit blev Milou rädd, antingen för att det var så mycket folk där eller för kasen. Jag tror det var alla männsikor. Så vi tyckte synd om honom så han fick sitta i bilen istället. Tog en massa foton. Särkillt på fyvärkerierna. Vi träffade Erik som vi inte träffat på länge, och Ida. Ida kände inte igen mig tydligen för jag hade förendrats så mycket sen sist. Och i guess i have. För innan hade jag typ inte näspiercing, färgat håret, löshår, smink och så.Hon ville bli fotad så jag tog foton på henne men jag vill inte lägga ut dom för jag vet inte om jag får det för henne. Sandra fick jag inte träffa för hon var på majkase i Älvkarleby. Synd. Hade varit roligt att träffa henne. Jag älskar majkase!. Den bästa jag upplevt typ är från när jag var mindre och hela byn i Wijj sammlade ihop saker till en egen majkase. Hade jätte kul då men massa gammla vänner. Och när jag åkte hem så köpte jag en glass att mumsa på i bilen.

Asso jag vet att det blir stor bildbomb nu om abslout ingenting men bryr mig inte. Av någon anledning har jag svårt att välja vilka bilder jag ska ladda upp och inte så jag laddar upp alla.
Fast vissa har jag ju tagit bort, skulle vara typ 100 fler bilder annars.

Mamma tog upp Milou för han var rädd och då klättade han upp på hennes nacke xD

Pappa :)

Erik och pappa.

Erik, pappa och mamma.

Sen tog majkasen slut.

Majbrasa, inte Valborg.

Nu har vi idag bestämt att vi ska åka till Marma och se på majkasen. Tänkte ta med mig kameran och försöka ta några bra bilder. Jag har redan bestämt att när vi kommer dit så ska jag köpa mjukglass med lakris strössel för jag har varit sugen på det ett tag nu. Kommer säkert träffa Isabelle, Sandra och Ida (Sandras lillasyster). Och om jag gissar rätt så kommer Ida bli helt till sig för att jag kommer dit.Eftersom av någon anledning är Ida som mitt största fan typ och hon vill vara som jag xD, (Säger mamma HELA TIDEN iallafall.) Hatar ientligen småungar, bara jobbiga. Men ida är, okej. Så länge jag slipper leka med henne D:. Kan inte vara elak mot henne heller, känns som hennes mamma,(Isabelle) ska bli arg på mig då. Sandra brukade jag vara lite med förut när jag bodde i Dängnäs men inte så mycket nu. Saknar det actually lite. En sak jag inte fattat än är att Valborg betyder typ majbrasa. Jag trodde det var en stad!. Och när folk varje år vid majbrasa pratat om Valborg trodde jag att det varje år brukar vara en skitstor majbrasa i staden Valborg.
Men jag fick lära mig det idag och jag fattar verkligen inte varför det heter Valborg. Det ska bara heta majbrasa tycker jag. Pappa kom med någon historia om varför det kallas Valborg men jag lyssnade inte så noga.

Men ni får hålla utkik efter bilder ikväll om jag tagit några bra!.


Infect me with your love and fill me with your poison.

Nej nu knarkar jag en ny låt, Katy Perry- E.T . Lyssnar på den om och om och om och om igen. Lyssna på den vettja!. Det finns typ en verison när Kayne West sjunger i början. Men den delen är inge bra så jag lyssnar baar på denhär versionen, den med Katy Perry.
 
MusicPlaylistView Profile
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

Onödigt inlägg.

Mamma kom hem ifrån Stockholm igår och mådde illa. Antagligen för att medcinerna hon börjat ta emot rökning får en att må illa om man dricker. Vet inte varför jag kände att det var bra att berätta om den menmen. Jag måste på toaletten. BRB... HÄR!. Nej det här blir nog ett lite onödigt inlägg för jag har inget intressant att berätta om just nu. Jag ska se filmen The mask nu med Jim Carrey. Älskade den när jag var liten, men nu har jag inte sett den på flera år så jag tyckte det var dags att se den igen!.

Jag slänger in lite foton på mig och Milou.

Bring me up, bring me down.

Nu har jag varit hos frisören och färgar håret, härgat ögonbrynen, och plockat ögonbrynen. Fast hon hade inte tid längre under dan för hon skulle få andra kunder så hon kunde inte färga mitt hår brunare så det skulle matcha löshåret. Så jag ska tillbaka dit på tisdag och färga om det bruna. Men är ändå fett nöjd!.

En låt jag knarkar just nu:


Jag gör honör!
free graphic for myspace
Make your own animation

Spotify Premium.

Nu när sporify free i maj ska försämras asmycket så är det ju kul att kunna få Spotify Premium gratis ett tag (:

Klicka på länken och skaffa Spotify Premium gratis:

http://www.streaminvite.com/ref/60496

Jag älskar min Milou!

Jag har skrivit engelska nationellprov idag, lessna efter en timme typ. Då hade jag fått en otrolig skrivkramp och jag ville bara hem. Så jag förkortade min text så jag får nog sämre betyg nu. Men vet att jag får G iallfall. Om jag känner mig rätt. Pappa följde med mig ut och fota Milou nyss. Det blev inte  många asbra foton för vi var ute så kort tid för han hade ont i knä't och ville gå in. Och jag kan typ inte direkt gå ut själv för jag har ju OCD så jag får svårt att ta i handtaget för att gå in sen. Och jag kan inte gå ut i en tjock tröja och dra in armen i ärmen så jag typ får tyg för handen så jag kan öppna dörren, för att det är för varmt att gå i tjocktröja. Och jag vill inte bära på en vante för då kommer folk undra varför jag bär på vante. Mitt i våren också.

Undrar ni vad han gör? . Hahah, ni kommer inte tro mig men han jagar faktiskt gruset!. Men kopplet räckte inte så långt så han stog och gjorde sådär xD


HAHHA. Världens finaste min! :D

Asso han har ju fan så lång tunga att han skulle kunna trycka upp den i näsan och komma upp till hjärnan! :o

Pilsner och Punior

Nej jag är inte full. Men jag jobbar på det..

Junior är den ända.

OCD.

Obsessive thoughts rage throughout the mind.
Worries and fears only increase with time.
An unwanted intrusion of an unbearable kind.
A silent head is a thought sublime.

But it does not end on a mental note.
Compulsions will follow, and all your time you'll devote,
To satisfy them every single day.
When others ask "Why?"
"Because I have to," you'll say.

To fulfill a need, to create order,
That is just part of Obsessive-Compulsive Disorder.


En liten info: Händerna på bilden är riktiga ocd händer. Just so u know. Jag känner igen riktiga ocd händer när jag ser som. Har ju själv haft det. Fan stackars tjejen på bilden. Det gör så ont när ens händer är så.

Am i on drugs?

HHAHAHA jag typ dog. Min första tanke var seriöst, ''vadfan jag tagit!?'' xD
JAG VILL VARA EN NARVAL!
Det ska jag bli när jag blir stor!


Narwhals
Narwhals
Swimming in the ocean
Causing a commotion
Cuz they are so awesome
Narwhals
Narwhals
Swimming in the ocean
Pretty big and pretty white
They beat a polar bear in a fight
Like an underwater unicorn
They've got a kick-ass facial horn
They're the Jedi of the sea
They stop Cthulu eating ye
Narwhals
They are narwhals
Narwhals
Just dont let them touch yer balls
Narwhals
They are Narwhals
Narwhals
Inventors of the Shish Kebab




Vad ska man annars göra kl 12 på natten?

Jag kunde inte sova och alla sov ju så ingen kunde man prata med på datorn eller smsa med och hade ingenting att göra så då tog jag ett papper med klistermärken med bokstäver på och satte det på möblerna.Fast ibland tog bokstäverna slut eller så fanns inte å,ä eller ö. Så jag fick inprovisera!. ex. ''Veeg= Vägg.'' Och så märkte jag lilla Junior också! (:


Haha,Junior ville inte veta att han var en katt. He's in denial!.

If i don't wake up in the morning.

 

Jag mår dåligt nu,ja . Det får tankarna snurra otroligt. Jag vet inte. Jennifer är sur på mig för att jag inte kommer till henne för att jag skäms för mig själv, för att hon tycker jag är löljlig.Robert testade jag att sluta prata med och när jag inte börja prata med honom märker jag att han aldrig börjar prata med mig. Känns rätt, jag vet inte. Som om jag inte är intressant att prata med, som om han bara svarar mig för att man är trevlig om man svarar. Ja man kan väll säga att jag känner mig ganska oälskad. Och ända sen jag slutat att liksom prata med robert först. Så drogs jag in i det och gjorde så med ängel också. Och då blir det inte att vi pratar så mycket. Förut visste hon min minsta lilla tanke. Nu känns det som hon inte vet någonting om hur jag känner. Jag kommer ihåg när vi kom hem från grönan och vi låg i min säng och hade pratat och hon visste allt om mig. Känndes som hon kände mina känslor, kände mina tankar. Men nu vågar jag knappt tala om allt för henne. Jag vet inte varför. Jag har förlorat mina vänner för att blivit anklagad för något jag inte gjort. Men jag kan iallfall stolt säga att jag avslutade den vänskapen med att jag vet att jag inte hade gjort fel då. Dom hackade ner på mig och en av dom började påvärka alla dom andra mer och mer. Det som smärtar mig lite av det är att dom inte värkar sakna mig, att dom lät mig gå så lätt. Jag vet att jag gjorde rätt, jag talade om hela situationen för ängel,jennifer och mamma och pappa. Och dom sa att jag gjorde rätt. Nu kan jag knappt se dom längre. Av att se dom blir jag så arg att jag måste gå därifrån. Har fått byta lektioner för att jag ska ha så lite lektioner med dom alla som möjligt så jag ska slippa må dåligt. Jag saknar många av dom som aldrig la sig i. Men skulle man fråga dom nu skulle dom nog vara arga på mig dom med för att dom andra manipulerat dom. Och då håller ju dom såklart med dom. Och en sak som jag fått veta sen jag lämnade er. Att en av er har gjort såhär förut. Jag hatar henne för det. Manipulera ut någon sådär bara för att hon avundsjuk. Usch. Det gör seriöst ont i hjärtat när jag tänker på det.Jag har även blivit väldigt utseende fixerad. Dödade mitt anisikte i fredags och det är onsdag nu och det har fortfarande inte läkt. Så jag har missat skolan mycket. Vilket alla tjatar på mig om att jag måste sköta. Jag saknar Ludde. När det blir såhär svårt vill jag så gärna bara ta självmord så jag får träffa min lilla vove igen.Min bror. Nu gråter jag. fan.Men jag får inte dö för ängel. Hon är det ända som står i vägen för mig och döden. Men jag vet att vi för länge sen sa att om någon av oss vill dö,och var helt säker på det. Så skulle den andra följa med. Jag känner mig så oälskad.

Jag tror jag har svaret på varför alla som börjar med så dåliga saker för att få slippa sina ångest. Och inte använder bra saker för att slippa ångesten. Det finns inget som hjälper, bara en sak. Att försöka göra det synligt att man mår dåligt, så man ska få hjälp. Det är därför vi tar droger, det är därför vi röker, det är därför vi skär oss. Men sen finns det ju såklart också andra anledningar till att man börjat med dom sakerna. Men vi gör det för att någon ska se oss och verkligen förstå att vi mår dåligt. Till slut ser dom oss, men inte som vi ville bli sedda. Dom ser oss som att vi behöver proffetionell hjälp. Dom tvångsinlägger oss. Dom tvingar ifrån oss ifrån våra sätt att må bra, att visa att vi mår dåligt, så som skära sig och så. Men vi vill ha kärlek, att människorna runt omkring oss ska hålla om oss och säga att dom älskar oss och dom ska hjälpa dig. Men människor gör oftast inte så. Dom väljer att hjälpa oss genom att tvångsinlägga oss.


We no speak americano.

Är hemma nu efter en helg hos ängel. Mamma trodde jag var där på fest men det var jag inte, pappa och jag ljög för mamma för att jag skulle få åka dit. Det var kul att få träffa ängel igen, hade inte träffat henne på typ, månader. Sakat att klia henne i huvudet och höra hennes lilla bebisröst. Kul att få träffa Nelly var det också.

Nu idag så tog jag då bussen ifrån Enköping till Uppsala. Och när jag ska vänta på bussen till Tierp så står det inte på skärmen att det ska komma någon buss som åker till Tierp, vilket det stog på datorn att det skulle göra. Så jag bestämmer mig för att ta tåg hem istället. Och då hittar jag inte var jag ska stå och fattar inte vilken sida som är norra sidan och vilken som är södra, så går jag och frågar en tjej och hon säger att det är på andra sidan, och då stog jag ju rätt från början D: . Sen kommer ett skitnytt tåg, som har typ två övervångingar och har värsta konstiga slussar som kommer ifrån Gävle hållet och tjejen som var där sa att den gick till Tierp. Så jag köpte en biljett och satte mig på tåget, men  jag gick liksom inte in i rummen med massa säten på tåget. Jag satt liksom i detdär rummet precis innan man ska gå ut. Och konstigt nog åker tåget emot Stockholm och jag ångest och panik och tror jag ska hamna i Stockholm, och jag hade ju inga mer pengar så om jag skulle hamna där skulle jag vara fast där typ, eller få ringa till min moster som bor där. Men konstigt nog hamnade tåget i Tierp iallfall fast det åkte åt fel håll. Tåget kanske vände utan att jag märkte det, jag vet inte helt.