Jesus Of Suburbia.

St Jimmy är min Jesus.Låten är min bibel.Tror inte på att alla som skulle läsa lyrics'en skulle fatta exakt.Men jag tror några av oss gör.Jag gör det.

I don't feel any shame, I won't apologize
When there ain't nowhere we can go
Running away from pain
When you've been victimized
Tales from another broken home

I don't care if you don't
I don't care if you don't
I don't care if you don't care
I don't care!


I am my own worst enemy.

I've got a really bad disease. It's got me begging on my hands and knees
So take me to emergency, 'cause something seems to be missing.
Somebody take the pain away, it's like an ulcer bleeding in my brain.
So send me to the pharmacy, so I can lose my memory
I'm elated, medicated
Lord knows I've tried to find a way, to run away
I think they found another cure, for broken hearts and feeling insecure.
You'd be surprised what I endure.
What makes you feel so self-assured?
I need to find a place to hide.
You never know what could be waiting outside.
The accidents that you could find, it's like some kind of suicide
So what ails you is what impales you.
I feel like I've been crucified to be satisfied.
I'm a victim of my symptom, i am my own worst enemy. You're a victim of your symptom, you are your own worst enemy. Know your enemy.


Älskar min kusin <3 och stooor bildbomb.

Kom hem nu från Kramfors.Haft JÄTTE KUL. Har kramat element,träffat mina gammla släktingar inte inte träffat på typ 5 år.Saknat dom.Var tvungen att berätta för Tessy som var Luddes flickvän när vi var små att Ludde är död.Jag försökte hålla om henne när jag berättade för henne men hon bara slet sig ifrån mig när jag berättade det.Som om hon inte ville höra.Kommer ihåg att Jennifer och jag brukade lura Ludde och Tessy att våra hundgossedjur var deras valpar.Och Tessy gick på det.

Orkar inte skriva mer nu så ska utöka denhär texten strax.

Märktes liksom att man åkte norrut.

Kramfors! :D

Busan :D Aka.Lilly som hon hette när vi var små,och när hon var en kattunge.Juniors syster :)

Mr c:

Jennifers fina frisyr :D

Jag och Dina :)


Vi bakade,fast den lilla smörkakan Jennifer hjälpte inte alls till!

Jag och Dina :)

Busan :3

Jag har en vacker mustach 8)

Fina Dina :)

Jennifer :3


Jag börjar foto mig själv,stör mig på dendär bollen påsidan av tröjan jag har för att inte tröjan skulle bli förlång :o




Dina.

Jennifer och jag.Jag ser totally fuck'd up ut.

Vi skulle göra en Hiphop video,men ljuset ville inte sammarbete så det blev ingen video :/




Nu kommer bilder tagna hos moster Nettan ;D
TESSY :D



Moster Nettans nya katt Trixie i fönstret :)


Älskade Tessy <3



Jag och älskade Tessy som jag saknat <33






Nettans nya kanin som inte har något namn :). DEN ÄR RUMSREN :O :D


J A G  Ä L SKAR  T E S S Y < 3


Lady :) Mindes henne mer som cocker spaniel liknande.



Dina,Lady och BRONS.


Dina



Lady

Kitty,Juniors mamma :)

Jennifer och Leah.

Lady


Brons,Nettans nya hund :)

Trixie och Jennifer.



Jennifer och Trixie :). Trixie ser ut att trivas xD

Jennfier och jag.

Jennifer och Trixie på bildern,i moster Nettans nya gym.

Den gammla hemmabion är sig lik. :)



Micke klipper klorna på Dina :)

På dörren till Toan xD.



Jennifer efter hon färgat sitt hår :)

Brons och Jenn's ben.


Jenn och jag.

Jennifer och Leah :)








Alice i underlandet filmen som vi bråkade om när vi var små.Jag hatade den,jag ville att det skulle vara Disneys.Men hon gillade dendär.

Jennifers mestervärk.

Elementet har nog aldrig fått så mycket kärlek :)

Kill me please.

Åkte hem från Ängel i fredags, hade glömt att bussarna inte tar kontant längre och jag hade glömt att jag hade kort. Så jag trodde att jag inte hade kommit på bussen om jag inte hade laddat min mobil innan så jag kunde ta sms biljett. Och pappa läggs in idag. Idag är den dagen vi så länge väntat på. Att pappa ska få operera sina ben. Hans bröder skulle antagligen komma och hälsa på honom och då ska jag försöka ta mig till Björklinge så jag kanske kan få följa med. Pappa fick sal 10.Han hade 2 rumskompisar som var väldigt gamla, gamlare än honom. Pappa fick ta blod prov och jag sa. ''Nu är det din tur''. Pappa fick ju följa med mig i onsdags och ta blodprov och gav mig närhet och trygghet. Tycker ju ientligen inte om att ge blod. Gillar inte tanken på att ta ut mitt blod ur min kropp, där det hör hemma. Och sedan ge dom till massa läkare som jag inte vet vad dom gör med det. Säkert mer än dom säger att dom ska göra. Jag litar inte på läkare. Pappa är nog nervös. Men han sa att han inte var det. Men jag är nog mer nervös än honom. Det kom en sjuksköterska som hette typ Holga eller Olga, hörde inte helt. Jag frågade pappa om jag kunde få behålla hans band runt handleden sen när han kommer hem. Det fick jag. Nu är dagen här, den vi väntat på så länge. Nu ska han opereras. Jag har längtat så länge. Men varför vill jag just nu att han inte ska opereras?.Jag vill ha min pappa här. Min älskade underbara pappa. Imorgon vid klockan sju skulle han opereras typ. Jag och mamma åkte iväg och jag gav pappa en puss. Inte ofta jag ger pussar till mina föräldrar. Under bilresan hem från Enköping fick jag förklara för mamma hur hon skulle åka för hon hittade inte från Enköping till Uppsala. Men det gjorde jag. Satt under hela bilresan och pratade på som en papegoja. Inte ofta jag pratar så mycket. Särkillt inte med mamma. När vi kom till Uppsala åkte vi in till min farbror och hans fru. Jag drack mjök och åt kokosboll. Vi hälsade på deras nya hund, Milous lille bror. Dom har döpt den till Linus. Tycker det är så fel. Linus hette deras första hund som nu är död. Känns ersättande. Även om det inte menas så så döper man liksom inte sina djur bara till samma namn som det den andra hette. Dom kanske vill se Linus i den nya hunden. Jag vet inte. Det gick rätt så bra att vara hos dom. Med hjälp av hunden så kunde jag släppa mina tvångstankar på något sätt. Och vi hade även Milou med oss in. Mamma sa att hon aldrig kommer glömma när dom sa nej till att skaffa hunden och att dom inte hade pengar till det till mamma när hon pratade med dom i telefon.10 minuter senare ringer hon och säger. ''Vi ska ha hunden!''.Han liknade en tax litegrann. Han var väldigt liten och söt. Men stör mig på namnet. Ingen kan ersätta Linus. När vi kom hem så kändes det så tomt utan pappa. Jennifer fick inte komma under veckan för Cissi för hon hade varit borta 18 skoldagar denhär terminen. Och Veve kan ju inte vara här hela veckan för hon är allergisk mot djur och hon skulle max kunna vara här en dag. Och ängel kunde inte. Känner mig så ensam. Jag vill att det ska vara fredag. Då är min pappa hemma. Vad ska jag göra hela veckan?.Jag vill dö. Men jag vet inte om jag vill det ändå. Mådde så dåligt ett tag hos ängel idag. Mådde så dåligt för jag känner mig så misslyckad. Jag har ingen talang. Jag är missnöjd med helgen med ängel. Har inte njutit av hennes närvaro för jag har bara varit trött antagligen pågrund av Risperdalen som jag nu börjat med. Och inte prata om djupa saker, inte tagit foton, inte sett på film. Ingenting. Jag mår så dåligt när jag ser ängel. Hon är precis så som jag vill se ut. Hennes kropp, hennes hår, hennes ansikte. Jag är så avundsjuk .Jag har tappat bort några av mina piercingar som jag fått av ängel.Jag får ångest för det.Vill ha dom. Dom är fina och jag har fått som av henne.KODSDSNFNDDFFDKDFKDFKDFKFDKDFFD





Thats what Jennifer want.

Pontus armar,filips ansikte,joeys mage,Roberts röst.
Bam,med en större kuk(han har en liten,jag har sett den)
XD
fan vad äcklig jag är.