Så går det..

Så går det på en valborg kväll..

The La's - There She Goes


Inspiration - Blue


WORD.


Texten jag ska tatuera in på revbenen :D

ImogenHeap-Hide n Seek (Roksonix Dubstep Remix)


Guitarr

Saknar att spela gitarr så sjuukt mycket, men min gitarr har ju som sagt gått av på halsen. Inte har jag fått ut några försäkringspengar så jag kan köpa en ny heller. Fan också att sånt ska ta sånt tid. Behöver ju en gitarr som jag kan spela på. Och särkillt när jag mår dåligt. Den får mig uttrycka mig då. Åwwwh vill ha en gitarr nu. Fml
Bild från weheartit

HELG!

Nu är det äntligen helg!, varit så skoltrött på senaste tiden så har längtat till helgen as mycket. Helgen kommer kanske spänderas i Enköping hos min vackra ängel :D. Snart är det sista april också, vilket innebär valborg!. Får se vad jag hamnar då också, eftersom jag och kompisarna inte har en aning än om var vi ska vara. Det står emellan Gävle och Uppsla.

Vad ska ni göra i helgen och på valborg? :)



Brookelle Bones


Hawk Nelson - Bring Em' Out


Sen kom helvetes vädret tillbaka igen..

Orkar inte med dethär vädret. Vi var till konsum och det började åska och ösregna som ett vattenfall så vi vägrade gå ut!. Folk som hade handlat stog till och med och väntade på att det skulle regna för de ville inte gå till sina bilar för det regnade så mycket. WHATAA FUUCK IS THIS SHIT!?
Foto: Jessica

Inte värt inlägg

Heii på er, just nu sitter jag i skolan och har lång dag, orkar inteeee. Är as trött idag. Och ännu mer skoltrött.
Såhär kommer jag se ut när jag slutar skolan idag:

MITT DRÖMHUS

Alla har ju sitt eget drömhus, de flesta vill ha ett stort nytt hus med pool och jag vet inte allt. Men jag vill ha min mosters hus. Den är fylld med minnen från när jag var liten och älskar hur alla rum är placerade och så. Huset är gammalt men ändå nytt. Älskar det, ska kanske köpa det av henne när jag blir vuxen och har pengar :D

Inspiration - Purple

Jag älskar denna färgen. En av mina favorit färger faktiskt! :D
Gillar ni färgen lila? :)

I miss you.

Fml vad jag saknar dig, varför ska det vara så jävla komplicerat!?. Vill vakna igen av att du kysser mig i nacken. Jag vill veta vad du tänker. Snälla hjälp mig förstå.

REBUS FÖR VILKEN FÄRG JAG SKA SKAFFA I HÅRET!

Ska ju som sagt färga håret snart, för att ni ska få en liten ledtråd till vilken färg det kommer bli så får ni en rebus på vilken färg det är ;)

Färgar håret på Onsdag

På onsdag ska jag slita mer på mitt hår genom att färga det.Men jag behöver färga det. Jag har fått utväxt och det svarta har tonat ut till brunt. Inte okej! :o så på onsdag blir det frissan! Kan ni gissa hur jag ska färga kanske? ;)
bild från google

Right back where we started - Maxine Gayle


Dragon Ear Cuff

Tycker det är sjukt snyggt med earcuffs, ska köpa mig någon. Den på bilden är sjuukt snygg!. Kanske ska köpa den :) Tycker ni ear cuffs är snyggt? :)


LIKE A SIR

Fett cool katt ju!, någon som vet var denna katt befinner sig!?, måste köpa den!, haha :D

Fruktansvärt bra konversation från idag:

Pappa: Du är bara 15 år en
Jag: Jag är inte 15?
Pappa: Nej förlåt 14!
HAHAH

Pappa: Du är bara 15 år än
Jag: Jag är inte 15?
Pappa: Nej förlåt 14!
HAHAH

Fml

Denhär helgen som skulle bli bli bäst vände och blev till sämst på bara några sekunder. Faan

Ni har väll inte glömt..?



Kyle Gallner Bringing Sexy Back

Ge mig denna ursnygga kille!, han är sååå snygg.

Just nu:

Så sitter jag och käkar min älskade Chunky Monkey, är fan beroende av den!,haha :D

Avliva mig någon!?

Jag har såååå ont i halsen, känns som en klump av smärta i mitten av halsen. Jag orkar inte :c
Btw så ska jag sätta lösenkydd på bloggen nu. För jag kom på att jag inte vill ha en allt för stor blogg.

My love for you, always forever

Starting from here, let's make a promise
You and me, let's just be honest
We're gonna run, nothing can stop us
Starting from here, let's make a promise
You and me, let's just be honest
We're gonna run, nothing can stop us


Why is the Rum Gone? - Remix

Älskar denna Pirates of the Caribbean remixen asso!, sitter med den på repeat nu! :D

Jag har aldrig sagt att jag vill vara en förebild.

Still, kanske man aldrig kan komma ifrån det. Eftersom hur du än beter dig kanske någon ser upp till dig fasten du inte vill att dom ska göra det. Och det är synd, för det finns personer som får sina perioder med dåliga vanor som att ex röka. Så tar de yngre efter dom när dom egentligen inte borde.

Just nu:

Käkas min favorit pizza!, gillar faktiskt denhär pizzan bättre än det man får på pizzerior. På pizzeriorna är alltid pizzorna så fettiga och smakar blä. Har inget emot fettet för att man går upp i vikt av mycket av det. Jag tycker bara förmycket fett smakr äckligt :o

Melissas Ginger Snaps video!


Vad tycker du är godast?


Själv gillar jag nog Tacos bäst, men gillar egentligen alla tre så svårt val ändå. Vad tycker ni är godast? :)

FAQ

Hej :3 vad heter typsnittet du har när du skrev ni har...?
Btw.. Finfin blogg du har!
Typsnittet heter BadaBoom BB! :D . Och taack!
Var finns skjortan ? :)
Den finns
Hej :3 vad heter typsnittet du har när du skrev ni har...?
Btw.. Finfin blogg du har!
Typsnittet heter BadaBoom BB! :D . Och taack! :)
Var finns skjortan ? :)
Den är tyvärr borta nu ifrån var jag hittade bilden. Så jag vet inte :(

Favorit i repris!


Förut när jag gick i nian så lekte jag jag och mina kompisar alltid en lek som heter " Suga kort leken", Det var världens bästa lek!. Vi filmade det en gång, vilket är videon som är här under!. Leken går alltså ut på att suga kortet med munnen så det fastnar på läpparna och sen ska man skicka kortet vidare till nästa person och ge den kortet med munnen. Det värsta var att det råkade bli några pussar ibland då och då, haha. Men det brydde vi oss inte om, det var ju kul ändå!

I WANT;


Blood on the Dance Floor - Scream for my ice cream


FUUUUUUUCK

VAFAN BITCH MENINGEN ÄR ATT DETTA SKA HA FÖRSTÖRT ALLT, OCH DU SKA VARA HEARTBROKEN. FÖR DET FÖRTJÄNAR DU!
SÅHÄR ARG ÄR JAG NU:

Fml

Jag hatar Tierp. Vill till Stockholm eller nåt.

I WANT; HANDVÄSKA MED NITAR UNDERTILL

Letet efter denna väskan as länge nu, sååå snygg ju!, bara väldigt dyr, kostar ju 899 kr liksom. Men det är det värt, ska köpa den då jag får mer pengar tror jag.

Garrett Ecstasy

Sjukt snygg kille, tror han är en sån som de flesta skulle kalla gay pga hur han klär sig och så. Men i don't agree. Gay eller inte, snygg vilket som!

TACK THE BIG BANG THEORY!

Jag har alltid vetat att det skulle löna sig att se på TBBT så mycket en dag..

The Medic Droid - Fscene8


EN BILD SÄGER MER ÄN TUSEN ORD. IBLAND LJUGER DEN OCKSÅ.

EN BILD SÄGER MER ÄN TUSEN ORD. IBLAND LJUGER DEN OCKSÅ.
Man ska inte låta sig luras av bilder. Även om photoshop inte är inblandat över huvud taget, så betyder det inte att bilden är sanningsenlig.
“Denna bild är tagen på samma person med några sekunders mellanrum. Den visar verkligen hur man kan påverka sin kropps utseende genom hur man ex. står. Att bära sin kropp med stolthet ger både självförtroende och ett bättre utseende mot om man skäms över sig själv och säckar ihop. Vi alla behöver se potentialet vi har att vara vackra – oavsett om du är tjock, smal, kort eller lång. Kroppsspråk gör stor skillnad.”
Texten och bilden äger inte jag, utan det är hämtat från: http://www.stayfit.nu/ Grymt bra inlägg om jag får säga det själv!
Man ska inte låta sig luras av bilder. Även om photoshop inte är inblandat över huvud taget, så betyder det inte att bilden är sanningsenlig.

“Denna bild är tagen på samma person med några sekunders mellanrum. Den visar verkligen hur man kan påverka sin kropps utseende genom hur man ex. står. Att bära sin kropp med stolthet ger både självförtroende och ett bättre utseende mot om man skäms över sig själv och säckar ihop. Vi alla behöver se potentialet vi har att vara vackra – oavsett om du är tjock, smal, kort eller lång. Kroppsspråk gör stor skillnad.”
Texten och bilden äger inte jag, utan det är hämtat från: http://www.stayfit.nu/(+ ide för inlägget från Hofh) Grymt bra inlägg om jag får säga det själv!

Vill flytta nu!

Lusten till att flytta blir allt starkare ju mer tiden går. Jag orkar inte vara kvar i denhär hålan!, jag vill flytta!. Jag vill bo själv så min OCD kanske blir mindre. Jag vill träffa nya människor!. Men mamma och pappa verkar inte fatta. " Vad är det för fel på Tierp?". Ja, ALLT!.  Börjar likna mer och mer Gottsunda och det är bara äckliga Tierpare här. Jag vill flytta varsomhelst utom Gottsunda!. Jag vill bor i Kramfors, Stockholm, Göteborg, Söderhamn!. Vad som helst!. Jobbar allt jag kan på att få lov att flytta för mina föreldrar. Men det går inte så bra..

Mylovebasket

Har jag gjort en liten "webshop" med ALLT snyggt på internet! Klicka bara på bilden och följ gärna mig där med!
Där hittar du grejerna på bilderna och en massa mer!

Hofh!

Så sjuukt fin tjej!, så gullig!, hela henne!, Håret, rösten, personligheten, såå fiiiiiiiiiin!

Vad vill ni se mer/ mindre av?

Har så dåligt med bloglinspiration nu. Känns som det då bara blir samma sorts inlägg hela tiden. För det mesta musik. Så då kom jag på att det vore roligt att veta vad ni vill se mer eller mindre av i bloggen, så kan jag fixa det!
Då får jag något slags pepp på att blogga antagligen. Och ni får även se mer utav det ni vill se mer av :D

Ni har väl inte glömt..?


Släpp mig fri

Snälla du jag orkar inte med det här
Jag släpper mina vingar och flyger till min värld
Släpp mig fri låt mig flyga från det här,
låt mig ta mig iväg och slippa det här
Jag orkar inte längre jag vill ta mig härifrån,
Vill sväva som fågeln fri bland moln
Snälla du jag orkar inte med det här
Jag släpper mina vingar och flyger till min värld
Släpp mig fri låt mig flyga från det här,
låt mig ta mig iväg och slippa det här
Jag orkar inte längre jag vill ta mig härifrån,
Vill sväva som fågeln fri bland moln
-Släpp mig fri OCD snälla jag ber-

Bara jag och mina kompisar som gjorde det?


Haha kommer ihåg när jag och mina kompisar brukade göra dethär. Krull, Grön. Så roliga smeknamn vi hittade på. Några andra som brukade göra såhär?? :D

Avril Lavigne - Complicated


Sick of bitches bitching about other bitches being bitches.


Hos Jennifer

Bussredan till Kramfors var bättre än förra gången jag åkte dit. Det var tystare, och mindre folk. Fick till och med 2 egna säten :)
Varje gång vi stannade i Tönnebro för att ta bil pauser så brukade pappa och jag alltid ställa oss och kolla på vattnet och ankorna som var ute på vattnet :)
Min buss!
Skylten är för E-centrum. Där vi alltid brukade handla när vi bodde i Söderhamn. Det var där jag köpte mina leksaker, lärde mig att Ö och B existerar. Och dansade i en danstävling med Louise :), Asso vilka minnen jag får när jag åker förbi Söderhamn!
Mac' Donalds hade förändrats ganska mycket sen jag var där sist, haha!
Lite foton på Dina! :)
Jennifer kan hålla ungar såå fiint!
Vi hittade ett såntdär snurrande hjul i min mosters garage. Såg ut som någon hade suttit på den och sen hade något kastat knivar haha!. Men den var för liten för att en hel person skulle hänga där. Då kom vi på ... Hahaa..
Jennifer fick en aaas snygg moppe i födelsedagspresent!. Ser ni hur snygg när är eller!? :D
Och till sist några bilder på Jennifer och mig!

EFTER MJÖKRIGET MED JENNIFER BILDER!

När jag kom till Kramfors så kom jag med ideen att Jennifer och jag skulle ha mjölkrig. Så på Tisdagen bestämde vi oss för att göra det!, Det snöade dock ganska mycket så vi blev alldelles kletiga haha!. Men vi orkade inte vänta på bättre väder. Vi filmade även mjölkriget och några scener innan det. Men det får ni se sen ;)

The higher you build the walls around your heart, the harder you fall for someone who tears them down.

And I don't wanna fall to pieces. I just want to sit and stare at you. I don't want to talk about it. And I don't want a conversation. I just want to cry in front of you. I don't want to talk about it. Cuz I'm in Love With you

Easter inspiration

Jag vet jag är lite sen, men har ju inte vart hemma på över en vecka :o

AJ.

Dåligt ljus på bilden så det syns inte så bra. Men gör sjuukt ont iallafall. Bara men rör vid det gör det ont :c .

Lady Gaga - Americano


Filmkvällen med Jennifer, Vicko och Madde.

På söndagkvällen när jag kom till Jennifer kom Madde och Vicko till Jennifer för att vi skulle ha filmkväll för att Jennifer skulle fylla år nästa dag. Först kom Madde, vi väntade på Vicko men hon kom aldrig. Sen ringer och och säger att hon gått vilse!?. HAHAH. Hon har ju fan bott i Kramfors sen hon var liten!. Och vart hos Jennifer tusen miljoner gånger. Sen hittade hon rätt och vi käkade tårta, chips, godis, drack läsk och kollade på The Human Centipede.
Den var sjukt äcklig i början. För att han opererade och det tycker jag är jätte äckligt. Men sen vart den mer okej, man trodde den skulle vara äckligare än den var. But still, den var äcklig som fan i början.

HAHA

Nu blir det fortfarande ingen uppdatering, för jag är hos ängel nu, HAHA.

Stökade ner Jennifers rum lite..


Kat Von D

Såå sjuukt snygg kvinna!, hon inspirerar!

I Måndags: Jennifers födelsedag & Sushi!

Eftersom Jennifer fyllde år i måndags så valde hon Sushi till mat!. Det var as gott!. Har aldrig blivit så mätt på Sushi som jag vart då!, hamna ju fan typ i mat koma haha. Till födelsedagspresent av mig fick Jennifer en parfym med bodylotion som luktade as gott!. Hade velat köpt något mer men hade inte pengar :c. Men hon verkade glad över den ändå :)

Har inte tid med allt just nu.

Har tyvärr inte tid att berätta om hur jag haft det i Kramfors än och sånt för jag ska till Stockholm nu.
Jennifers spegel är smutsig!

Cause I got him where I want him now.

Whoa, i never meant to brag.But I got him where I want him now.
Whoa, it was never my intention to bragTo steal it all away from you now.
But God does it feel so good, Cause I got him where I want him now.
And if you could then you know you would. 'Cause God it just feels so...
It just feels so good.

BTW

Btw så är jag hemma!, ska berätta om helvetets resan hem sen. Men  nu måste jag packa upp och äta och sånt!

Sourcream and Onion rings

När jag kom till Jennifer i söndags så köpte vi denna påsen, och jag blev heeelt kääär. Så jävla goda!, älskar dom!. Men dom finns inte i Tierp :c, inte vad jag har sett iallafall :o. Så ska köpa med mig 2 påsar innan jag åker imorn! :D

Kallt..

Varför i helvetet ska det vara så jävla kallt i norrland för!?

Inspiration - Färger

Jag äääälskar färger gör ni? :D

Charlie Sheen för 20 år sen!

Satt och kollade på tv med pappa och så såg vi en gammal film från 80 talet och vi la märke till att Charlie Sheen va med!, sjuuuuukt va snygg han var då!. Dog typ!  . Han var så snygg så jag nästan dregla . Han borde stannat i den åldern och sen blivit min! xD. Har alltid gillat honom för tycker han är en duktig skådespelare, fast nu har han ju börjar skaffa värsta playboy tjejerna fram och tillbaka, börjat ta droger och även fått sparken från succe serien 2 1/2 men, som gjorde honom som mest känd. För att han kom till jobbet och var full och sånt. Nu skulle han ju vara med i big brother för han skulle få flera miljoner för det. Antagligen för att producenterna tror att han kommer skapa drama i det programmet. Tycker det är sjukt synd att han har slutat såhär. För han är ju trots allt en riktigt duktig skådespelare. Och sen är det också väldigt synd att han inte är lika snygg länge sen för 20 år sen. Men det kan man inte göra någonting åt. Förutom platsikoperationer då men naturligt är bäst enligt mig! och säkert för många andra också.
 

Sååå snyygg han var!, så synd att man inte kan vara ung föralltid :c
Han hade gärna fått vara far till mina barn om jag hade varit vuxen, han hade fortfarande sett ut så, var 20 år yngre och om jag ville ha barn 

Malvin Studios feat. Olivex - Tumme Upp (Official Video)


Paramore - That's What You Get


True story bro!

Det är ju fan så!, man får ju panik när man inte hittar sin mamma. Även nu!, när man inte är liten!, haha!

 


Candy Shop Dubstep

Sitter med Jennifer och chillar till vår låt, niice :D

Malvinstudios- Såspäron Extreme

Har bloggat om denhär låten en gång förut, men låten är så awesome att jag bloggar om den en gång till! Sitter och knarkar den låten nu, haha!. Går på repeat hela tiden!

Lyssna på min Spotify lista!

Ni har väll inte missat spotify iknonen till vänster i menyn?. Om ni har det. Och gärna viljat veta vad jag lyssnar på för awesome musik. Så klicka på bilden!, och kom till min Spotify lista :D

Im stealing him away from you now.

I never ment to brag, but i got him where i want him now.
Paramore<3
Whoa, i never meant to brag.
But I got him where I want him now.
Whoa, it was never my intention to brag
To steal it all away from you now.
But God does it feel so good,
Cause I got him where I want him now.
And if you could then you know you would.
'Cause God it just feels so...
It just feels so good.
Whoa, i never meant to brag.
But I got him where I want him now.
Whoa, it was never my intention to brag
To steal it all away from you now.
But God does it feel so good,
Cause I got him where I want him now.
And if you could then you know you would.
'Cause God it just feels so...
It just feels so good.

IDAG FYLLER JENNIFER 15 ÅR!


Idag bli min lilla Jennifer byxmyndig!, det ska vi fira med fika tårta och presenter med mammas sida av släkten :D ALLA SÄGER GRATTIS TILL HENNE!

TÄNKVÄRD BILD


Inspiration - Tattoos

Jag är så sjuuukt taggad på att tatuera mig nu när jag snart blir 18! Jag har en första tatuering på som jag antagligen ska ta snart!, det blir texten "Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring." på revbenen!. Tatueringar på revbenen på tjejer är så galet snyggt! :)

KRAMFORS NU!



1a April!

Ska ni skämta med folk idag? :D