"Jag orkar inte"

Jag blir så jävla less på alla människor som säger "Jag orkar inte" och ger upp. Det finns mycket här i livet som jag fan inte heller orkar med. Men gör något åt saken än att bara gå därifrån. Lös det för fan.

And even though it's all in your head, You just still wish you were dead.

One, two, three, four
It's finally opened now shut the door

Five, six, seven, eight
You did it wrong, won't this be great?

Nine, ten, eleven, twelve
Do it again with the doorknob you held

Thirteen, fourteen, fifteen, sixteen
Put your hands on it so it's in between

Seventeen, eighteen, nineteen, twenty, Haha…
Turn your hands so you touch it right,

Twenty-one, twenty-two, twenty-three, twenty-four, Hahaha! 
It annoys you so, you try to keep the thoughts out of sight

Twenty-five, twenty-six, twenty-seven, twenty-eight, Ahahahaha! 
You shut the door, and walk to your bed

Even if it's only in your head…

Now you won't get sick
The fear is gone
Spit on the ground
And try to sleep 'til dawn

You finally got it right
But you do it all again
Just to turn out the light

Even though it's all in your head
You feel crazy and out of your mind
Like the psycho killer watches you from behind

And even though it's all in your head
You just still wish you were dead

Fml.

Till och med radion mobbar mig för att jag inte är på P&L. Fml

You.

You don’t want me, no. You don’t need me.
Like I want you, oh. Like I need you.
You can’t see me, no. Like I see you.
I can’t have you, no. Like you have me.
You can’t feel me, no .Like I feel you. 
I can’t steal you, no. Like you stole me.

Arash feat. Rebecca - Temptation


Följ mig på tumblr!: Wolfiiie

Nu har jag blivit väldigt dålig på att uppdatera bloggen. Men det har inte kännts lika lockande att blogga på sistonde :o, donno whyy. Men ni kan följa mig på tumblr om ni vill för där uppdaterar jag oftare :) Wolfiiie heter jag där :D

Jack Daniels <3


Dolly Parton - Jolene


How high will the sycamore grow? If you cut it down, then you'll never know

How high will the sycamore grow?
If you cut it down, then you'll never know

No one cares unless you're pretty or dying.

Jag förstår det inte. Vad gör jag för fel?. Varför ser alla bara dig?.  Jag orkar inte att vad jag än gör, så är du alltid bättre. Alla vill vara med dig, alla vill vara som dig, alla vill ha dig. Men jag, ja jag är bara någon man vill dissa och ignorera.


If you forgot, isn't important.

HAHAHA!

Why so bi Wolfiiie?

Thats why!

Moa Lignell - When I Held Ya

Nu har den enda svenska artisten jag gillar gjort en musik video på sin första låt. Älskar låten så otroligt, och musikvideon. Videon är precis så som jag skulle vilja ha min musikvideo om jag var artist!. Någon dag ska jag åka och se Moa Lignell live :D

How i met your mother

När man är ganska trött såhär på Sveriges nationaldag så passar det perfekt att sitta och kolla på bra serier som How i met your mother :D. Började kolla igår kväll och såg typ hela första säsongen, haha :)

Flooded with all this pain, Knowing that I'll never hold him.

And I don't want to lose her,
I don't want to let her go.
And I don't want to lose him,
I don't want to let him go.

Moa Lignell- Live your life

Just nu är jag kär i Moa Lignells nya låt Live your life. Älskaaaar den. Lyssna på den snyggingar! :)
Klicka på bilden för att komma till låten på Spotify!

Cause baby, I tell ya

My heart is freaking out when I held ya.

Svar på kommentar:

vart kan man köpa såna där?! jag har letat överallt men hittar inte :((
Jag hittade bilden på google så vet faktiskt inte var man kan köpa en sån :c
Men jag letade upp lite sidor på internet åt dig där du kan köpa liknande :)
Se länkarna här:
http://www.martymagic.com/categories/Ear-Cuffs-Ear-Wraps/
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=dragon+ear+cuff
http://www.newmoon.uk.com/jewellery/dragon_earwear.htm
http://www.dhgate.com/wholesale/dragon+ear+cuff.html
vart kan man köpa såna där?! jag har letat överallt men hittar inte :((
Jag hittade bilden på google så vet faktiskt inte var man kan köpa en sån :c
Men jag letade upp lite sidor på internet åt dig där du kan köpa liknande :)
Se länkarna här:
http://www.martymagic.com/categories/Ear-Cuffs-Ear-Wraps/
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=dragon+ear+cuff
http://www.newmoon.uk.com/jewellery/dragon_earwear.htm
http://www.dhgate.com/wholesale/dragon+ear+cuff.html