Mohombi - Coconut Tree ft. Nicole Scherzinger

Blir så glad när jag hör den låten!, känner mig nästan sådär ny kär :)
Vill bara ha en bättre mobil så jag skulle kunna lägga in låten på mobilen och sen att det ska regna och springa ut i regnet medans låten spelas,

And btw är det bara jag som märkt att du är vid Bambu träd men sjunger om ett Cocos nöt träd? :o :s

Underkläder <3

Åwwh ge mig dessa ursnygga BH'ar!

Så jävla synd bara att man inte dirket brukar kunna köpa sånna på typ ex. Lindex eller New Yorker :(

HAHAHHAH VI I STARWARS :D

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

WHY SO BI WOLFIIIE?


Would it kill you if you looked like this!?



THATS WHY!

SO FUCKING TRUE!, för mig iallafall.


Hur jag lever, ja.

AiluCrash - Turn The Tide <3

åwh kärlek! <3 


Vill se filmen, känner på mig att det kommer bli min ABSLOUTA favoritfilm!, handlar ju om kärlek och vänskap och allt det som jag älskar och hatar. Med världens bästa låt som filmens låt också!

Fri


Jag känner en ångest som har funnits här ett tag, en ångest blandat med bakfylla och hat . Tider har passerat men de är samma jag idag .Och jag vaknar varje dag och frågar mig själv mår du bra? . Tiden passerar snabbt men ingenting jag kan komma ikapp. Men tackar ändå livet för dom stunderna som jag haft . Jag tänker tillbaka men drömmar är få. Jag hör röster i mitt huvud som säger ordna allt. Värmen kom men återgick sedan till att bli kall Men när vinden kommer, kommer den förändra allt. Tiden bara kommer men det blir väl ingen ändring, jag kan sväva högt men sjunka lågt. Snälla du jag orkar inte med det här. Jag släpper mina vingar och flyger till min värld. Släpp mig fri låt mig flyga från det här, låt mig ta mig iväg och slippa det här. Jag orkar inte längre jag vill ta mig härifrån, vill sväva som fågeln fri bland moln.


-

Bakfull + OCD ångest och ska upp tidigt och åka bort, kuuuul

Vill du Ligga på Mig Då? - Jyrgas Parodi

hahahahahaha <3
Detdär är ju fan jag!, ääääälskar maaat xD :D


an2n- släpp mig fri

All credit till Emma som visade mig denna underbara låten <3
Jaah

Fri

Där uppe

Jag känner en ångest som har funnits här ett tag,
Jag väcker mig själv och frågar Anton vem är jag?
Jag kollar med hat på min spegelbild
och jag får ett svar som jag inte vill
Känner en ångest blandat med bakfylla och hat
Jag vaknar varje dag och tänker vem fan är jag
Tider har passerat men de är samma jag idag
och jag vaknar varje dag och frågar mig själv mår du bra
Tiden passerar snabbt men ingenting jag kan komma ikapp
Men tackar ändå livet för dom stunderna som jag haft
Jag tänker tillbaka men drömmar är få
blickar mot himlen och fyller mitt mål
Vägen tar slut men jag fortsätter att gå.
Är det anton med ett T eller anton med 2 ä?
Jag skiter väl i för jag hatar ändå båda.
Snälla du jag orkar inte med det här
Jag släpper mina vingar och flyger till min värld

Släpp mig fri låt mig flyga från det här,
låt mig ta mig iväg och slippa det här
Jag orkar inte längre jag vill ta mig härifrån,
Vill sväva som fågeln fri bland moln

Jag hör röster i mitt huvud som säger ordna allt.
Värmen kom men återgick sedan till att bli kall,
men när vinden kommer, kommer den förändra allt,
Tiden bara kommer men det blir väl ingen ändring
Jag ser mig själv i spegeln men då ser jag en främling
Nej men hej vem är du har vi träffats förut ?
Hörru du jag tror de, nej men shit va kul
Du ser ut som jag men bor i en spegel,
Ååh det är du själv din dumma jävla neger!
Jaså, varför pratar då vi med varann?
Jag som trodde att jag kände han,
då var man ensam igen i sitt patetiska lilla liv
Men jag vet en sak att jag kan bli fri
Jag kan sväva högt men sjunka lågt
till alla er ja säger förlåt
Jag stannar nu och tänker till
men ingenting blir som jag vill

Släpp mig fri låt mig flyga från det här
Låt mig ta mig iväg och slippa det här
Jag orkar inte längre jag vill ta mig härifrån,
vill sväva som fågeln fri bland moln

Släpp mig fri låt mig flyga från det här
Låt mig ta mig iväg och slippa det här
Jag orkar inte längre jag vill ta mig härifrån
vill sväva som fågeln fri bland moln

Stan idag, igen.

Vart stan idag igen för ett besök på ungdomsmottagningen och fick med mig detta hem..

Andra P-piller
P-piller väska
Kollege block till skolan
Extern hårddisk
Dataväska
En present till Linus ( Hemligt! ;) )
Kondomer (MED GLADA FÄRGER OCH SMAK OCH LUKT AV OLIKA FRUKTEEEER hahahah :D)
3st Såpbubblor makafjong grejs!


Köpas imorgon..

ipod nano, vilken färg?!

Last on board when the ship went down.


Just Chillin On the Floor! ;D

Tell me where is Gandalf? For I much desire to sleep with him.

Tell me where is Gandalf? For I much desire to SLEEP with him.

Vill ligga med gandalf, men ja, det vill ju vi alla!

Bilder från i fredags


Sams snygga skor :D

Sam har skaffat ny kedja!, men den är inte BLÅÅÅÅÅ D: >:(. Han cykel var ju as snygg när kedjan var blååå :(
Men sen går dne jävla fitt kedjan av dagen innan en tävling!

Btw så har hela vårt gäng fått ett namn, " cykelgänget" :D . Vi kallas tydligen så, går även rykten om att vi snattar? :o. VEM I GÄNGET HAR SNATTAT SOM GER OSS SÅNT RYKTE!? D: . Jag tror det är Ludde för han var den som verkade som mest misstänkt för oftast är det ju det som är skyldig som låtsas försöka komma på vem det är som mest! XD hahah men neej


Skolaaaa m.m

Vart dålig på att uppdatera nu igen,im sorry. Men jag kan ju berätta lite om vad som hänt. I måndags sökte jag till Sam programmet på högbergsskolan eftersom jag hade så många G'n i mitt betyg att jag antagligen skulle komma in på ett program förutom Natur så då var det onödigt att gå IM ett helt år bara för att plugga Kemi, och fysik. Och Sam var det ända andra ämne jag skulle kunna tänka mig att gå så jag sökte till det i måndags och kom in!. Fatta fett lyckliga jag blev! Och nu har jag gått Sam i två dagar men jag är fortfarande sjukt lycklig att jag kom in! :D . Så nu har skolan blivit rolig för mig. Missade att se älsk tävla igår, var tvungen att vara hemma och sova för jag hade vart med honom varje dag efter skolan och hela helgen vilket innebär lite sömn för Denise xD D: . Men jag kanske ska följa med honom till Ludvika i helgen iallafall och se honom tävla då :).


Jag saknar älsk <3


raquel reed







... <3


AJ & BLÄ!

AJJJJ!
 

to you my darling.


stan imorn hihi

Måste in till stan imorn och köpa en del saker, måste köpa eyeliner, mascara, parfym, bh och sånt, stay ups, hårspray, bodylotion, någon fin mössa om jag hittar, lösögonfransar,och liite kläder si sådära. Fast tyvärr så jag är jävligt duktig på att inte hitta några snygga kläder när jag väl är inne i stan och tänker köpa kläder :c



HAAHAHAHAH, kanske så det gick till?



you showed me

jag är kär i denna låten.
och snart ska jag sova, men innan ska jag skriva lite saker.
vill dö i en eld.


You showed me everything about that i never was good enough.


<3


so close the door and leave your key

usch, är verkligen inte sugen på något nu. vill bara lägga mej under täcket
och aldrig dyka upp igen. är otaggad till tusen. blööööh. just nu känns livet
så himla onödigt. hur jag än gör så räcker jag inte till, det är inte tillräckigt
bra och jag bara får allt till att bli fult och fel. känner mej helt oinspirerad,
vilket suger så himla hårt.
jag vill vara ensam, men samtidigt. typ, vara ensam med någon i en bubbla.
herregud, jag vet inte. pallar inte samhället. så jävla stressigt och mörkt.
längtar faktiskt tills det kommer snö då det blir lite ljusare så att det inte typ
känns som man dött varje gång man vaknar. fan i helvetet.
känns som att gråta är det enda jag gör. lipar typ för allt nu för tiden känns
det som. hahah, så himla fult verkligen.
vill bah bli emo och skära mej och färga luggen svart och röd. HAHA. nej.
men allt kan dö.
helvete.


Skolan.

Uh nu är det bara en dag kvar tills skolan börjar. Börjar gymnasiet så ny skola, nytt folk osv. Är inte alls rädd för att " inte känna" nån, mer orolig för att jag inte kommer orka plugga/ vara i skolan är sjukt skoltrött .. Men ändå så är jag rädd för att det inte kommer finnas några i min klass som jag kan tänka mig vara vän med. För för det bästa är det bara bicthes, assholes och fjortisar här i livet så är rädd att det inte ska finnas sånna "övriga" som mina kompisar och jag alltid vart. Hur känner ni för att börja skolan igen?


Det är mitt behov av att få dem att känna sig underlägsna.

Älskar att spendera min tid med min lilla pojke därför jag jämt blir så dålig på att uppdatera just so u know, oki bye. Ska kela med honom nu ;)

Mackor luktar gott...

Hhahaha jag måste bara berätta vad Linus berättade för mig.
Jo det är ju så att Linus jämt vaknar före mig, och vi sov ute i hans lekstuga som han brukar sova i på sommrarna. Men jag övertalade Linus att gå in och äta själv för han var hungrig och ville ha frukost medans jag skulle ligga kvar där ett tag och sova. Sen kommer han tillbaka och då sa han att jag satt upp. Tittade rakt fram som en jävla psykopat. Sen frågade han mig :

"Vill du äta macka?"
 och jag svarade " Ja".
Han: " Är du hungrig? "
Jag: "Neej.."
Han: Men varför ska du ha macka dårå? xD "
Jag: Jag vill lukta på mackan..
Han: " Varför vill du lukta på en macka? xD "
Jag: För mackor luktar gott.. mackor luktar gott.."

 

Jag gissar på att jag gick/ pratade i sömenen eller var hög på ingenting av någon anledning xD

Jag sniffar macka ;D


My bloody darling.

Tog lite blodfoton på Linus för någon vecka sen, han ville jätte gärna ta såna foton för han hade aldrig gjort det men jag orkade inte då så jag tog bara foton på honom. Men jag har inte haft tid att redigera och ladda upp fotona förren nu. Är inte så nöjd med fotona för vi hade inte fixat bakrunden ordentligt, målat han ögon svarta och sånt så det blev inte så bra menmen :)


Tog ju modellfoton med Melissa också för ett tag sen som jag inte redigerat och laddat upp än. Måste göras! :o Riktigt bra blev dom!, kan ge er en liten ledtråd, Temat är Circus Freaks ;)


Men kyss mig på munnen, vi glömmer det bara för kvällen ta mina händer, bara håll i dom vad som än händer, så håll mig hårt för ikväll är jag så jävla ensam.

Inte mycket att säga nu, men planerar iallafall att färga håret imorgon ;)
Fast det blir inte några andra färger ska bara fixa det blonda så det blir mer som jag vill ha det, men det blir nog att färga hela håret brunt också eftersom jag ska byta bena, alltså, byta sida att ha det blonda på :)
Hoppas det blir fint! :D längtar till det just nu. Längtar till mycket ientligen, längtaer också efter Linus, Ängel och MILKSHAKE!, måste fan sätta ut recept på min pappas hemliga milkshake recept för att ni andra ska kunna göra det och sen smaka på paradiset!. Fast då blir det ju inte hemligt :( , hur gör jag då? D: .
JAG VET, KOM PÅ NU, men det får ni se ;)

ni ba , "k bry"
men NÄH!,
ni ska bra "ALRIGHT THEN! ;D" och göra såhär :) :


Perfection.




 Fast jag inte tror på att det inte finns något sånt som perfektion. Så strävar jag efter den. Tänk dig att alla killar/ tjejer du nånsin gillar alltid går till henne, den perfekta tjejen, istället för dig. För hennes utseende är perfekt. Man säger att utseendet inte spelar någon roll men sanningen är att det gör den för många personer, dom kan bara inte erkänna det. Det spelade roll för mig förut iallafall. Men inte ett dugg längre. För jag har blivit kär i andra personer personligheter, så mycket så jag glömmer bort folks utseenden. Men mitt eget, det är det ända utseende jag bryr mig om. Jag har ända sen sexan strävat efter att vara olika stilar och jämt försöka att ex. skaffa ny frisyr med förhoppningar om att, "när jag klipper mig, då kommer jag se bra ut!, då kommer folk vilja vara mina vänner, prata mycket med mig, fråga efter mitt nummer " osv. Men varje gång misslyckades jag. Sen får jag också tankar på att anledningen till att dom som är perfekta är perfekta, är det för att dom har både roliga personligheter och utseenden. Så då vill jag inte bara ändra på mitt utseende, utan också min personlighet. Vänner säger " Men du är fin" men det är vad dom tycker, då är jag bara vacker i era ögon. Men jag vill vara vacker i mina egna ögon. Vissa känner ofta att dom bara behöver spara ut längre hår eller gå ner i vikt för att bli perfekta, men inte jag. Jag har alltid hatat mitt ansikte, hur ska jag ändra på det?, utan att vara en fake barbie som blir kallad fake hela tiden. Det är så orättvist så jag vill bara lägga dynamit runt hela jordklotet och döda allt så inte orättvisan fanns. Jag säger jämt att alla är vackra, för jag menar att våra personligheter är vackrare än våra utseenden, så när mina vänner säger till mig att jag är fin så svarar jag alltd, " Nej, VI är fina :)". Ibland tror jag faktiskt också på att vi båda är fina, men ibland tänker jag bara på att det är den personen som är fin. Nu mår jag kanske dåligt över migsjälv så om någon skulle säga det nu skulle jag antagligen säga så men ientligen inte tycka det. Och så är det nog för många fler. Jag vet att Megan Fox, som är känd för att vara ''den snyggaste kvinnan'' och många tjejer vill se ut som, inte gillar sitt eget utseende. Hon kanske inte ser sig vacker i sina ögon, precis som jag, och många andra. Och jag vet att en av tjejerna som jag anser som min perfektion inte är nöjd med sitt utseende. Men det mest sårande är att när hon mår dåligt över sin kropp bryr sig alla om henne. Men inte jag. Har faktiskt råkat ut för situationen att både hon och jag hade som ett bevis på oss att vi var onöjda med våra kroppar. Och vi stog till och med brevid varandra. Dom började prata med henne om det, men mig gav dom fan i. Det var kul, mycket.

Men på ett sätt vet jag också att jag på något sätt måste vara vacker, eftersom alla är det. Eftersom jag ser alla andra utom jag själv som perfekta, så måste jag också vara vacker. Jag vet att jag är vacker, precis som alla andra. Jag måste bara lära mig inse det.


P-piller

Ska börja käka P-piller nu. Vet att man kan få större bröst av p-piller. Och det vill jag fåå :D. Hoppas jag får det xD. Kan man bli fetare utav p-piller också :o , för det vill jag också bli! :D. Får väll se hur denhär historien med på pillrena slutar hoppas den slutat lyckligt med ett "Slutet gott, allting gott!" ;D


SO FUCKING TRUE


Den använder jag mig av i livet, funkar väldigt bra för mig :)

I think the whole worlds addicted to the drama.

Ja snart ska jag sätta mig i bilen för att åka på läkarbesök hos BUP så jag kanske kan få en ny medicin. Min OCD har bara blivit värre så vi måste åka in så jag kan få någon medicin som får mig må bättre. Hoppas pappa och jag kan övertala mamma sen efter mötet att jag ska få åka till Ängel imorn. Saknar henne. Hon är den ända som riktigt förstår mig. Saknar min Linus gör jag också. Tycker sommarlovet varit så kort, inte hunnit med allt jag velat. Hade velat vara mycket med ängel, åka till vännerna i Trönö, åka till Jennifer, Tälta, åka på semester, färga håret ( vilket verkligen måste göras snart för annars blir jag galen!!, det blonda är för tunt, needs more blond! D:
) och fler saker jag säkert glömt skriva nu. Men ahja. Men nu måste jag gå för jag måste åka till läkaren D:


Sov sött, dröm om småkryp du mött!



Visst har jag börjat uppdatera liiite mer nu va? :D
Men nu tänkte  jag gå och lägga mig och klappa lilla Junior och sen sova i min mjuka säng i älsk's myyysiga tröja :)
Så godnatt allihopa som läser detta! :) . Sov sött, och dröm om småkryp du mött - Timon och Pumba

That is just part of Obsessive-Compulsive Disorder.

Obsessive thoughts rage throughout the mind.
Worries and fears only increase with time.
An unwanted intrusion of an unbearable kind.
A silent head is a thought sublime.

But it does not end on a mental note.
Compulsions will follow, and all your time you'll devote,
To satisfy them every single day.
When others ask "Why?"
"Because I have to," you'll say.

To fulfill a need, to create order,
That is just part of Obsessive-Compulsive Disorder.


I miss you.

I miss those lips that took me high.
I miss your touch that made me fly.


THE MULTIVEKTYG!

Jo det var såhär, vi skulle grilla i bergtäkten på min födelsedag och när vi sen skulle grilla så tog kolen slut väldigt fort så vi fick hämta grenar och sånt för att elden inte skulle slockna. Sen gick Sam och Linus iväg och skulle leta efter brännbara saker. Sen kom dom med ett helt jävla träd! :o xD
Sen började dom dra av en massa grenar och löv från trädet och slängde det i elden. Sen när vi skulle grilla korv så hade inte Sam någon pinne, så han tog vad han hade. Ett träd!, den var ju också riktigt smart!, fanns till och med handtag! :D, Och man kan nog använda den som en dildo också om man skulle vilja, den har även en buske i ena änden! xD bra vah? :D. Sen så började vi grilla marshmallowsen och då använde Sam Multverktyget igen. Sen kom han på namnet på sin uppfinning, THE MULTIVERKTYG! :D. Och så fick den heta. Och eftersom jag hade fyllt år och det var typ det vi skulle fira den dagen så fick jag den av honom. Jag sa att jag skulle sätta upp den på min vägg och det har jag gjort nu! :). Allt som saknas nu är att Sam ska signera den som vi har bestämt att han ska göra :D . Ska ta med mig den varje gång jag ska grilla nu!
Och nu sitter den här, på min vägg, i miit rum :)
Lite bilder från då Sam uppfann den :)
Hahah kolla va rädd Sam ser ut för Felix xD. Som om han blev BUSTEEED med The Multiverktyg :D


Ain't nobody's business what I'm doing with my life, so if I should feel like wasting it all that should be alright.

Nu har jag nyss designat en cykel/foto blogg åt älskling :) ( http://fogelmos.blogg.se/ )  Kolla in den vettja ;)
Tänkte städa rummet lite granna nu sen så ska jag nog träna lite Skateboard :D

och förlåt för att jag är så ful på vissa bilder, men ahha, vafan, man måste ju bjuda lite på sig själv! ;D

Show me you're Bootyhole.

Knarkar denna låt just nu ;D

Plaza Med Sam Och Linus

Åkte till Plaza med Linus och Sam för någon dag sen. Meningen var att Oskar och kanske någon mer också skulle följa med men så blev det inte. Killarna tog av framhjulet på syklarna och la dom och cyklarna i ett påslakan på tåget. För då räknas ju det som ett paket så då slipper man betala för cyklarna u know ;) Så vi tog tåget till Gävle och jag fotade när dom åkte på Plaza. Sen gick vi till en affär och köpte Iglo som Linus och jag smakade för första gången. Det var gott! :D . Och vi gick omkring hela dagen och klura på varför Emma jämt ger sam otur. Sen bestämde vi oss för att möta Joel, han var as schysst sa dom och det hade dom rätt i :). Grym på BMX var han också. Men tänkte hela tiden på hur mycket han liknar en av Emmas Ex D: xD. Sen vart vi hungrig oc stack till Donken och käka. Medans vi cyklade till Donken tvingades jag ta Sam's mobil för han hade min väska på ryggen och i väskan låg min systemkamera. Och vi tänkte, om Emma smsar, och han ramlar med cykeln på rygg, så går ju kameran sönder xD. Sam gick varje gång vi var på stationen för att inte ta risken att cyklen gick sönder xD. När vi var klara där stack vi tillbaka till Plaza och Joel's flickvän kom. Dom cyklade lite till och jag fota lite till. Sen fick Linus punka på samma ställe som förr gången! :o xD. Fan va irriterad han blev xD. Men han var ialla fall förberedd ifall det skulle hända så han hade en slang med sig och verktyg :) Senare så satt vi i ungefär 2 timmar och väntade på nästa tåg hem till Tierp och när tåget kom så kom Jim och Kim och satt med oss och babbla :D. Sen på kvällen stack vi till Sam med cyklarna och så sen åkte vi alla en buss till Månkarbo och grillade hos Emma :)


Fet gubbe!, Fet gubbe!,Fet gubbe!,Fet gubbe! skrek den mannen när han åkte. Så jävla kul xD :D

Och här pajade Linus cykel så han blev arg på den och slängde den i marken xD

Hello thereee

Mycket som händer nu. Umgås för det mesta med Linus så kan inte dissa honom för datan då för då känner jag mig elak och så. Men sen när jag får tid ska ni få höra massa roliga saker!.
Bland annat om vad jag fick av Sam i födelsedags present!
Det kallas THE MULTIVERKTYYYG :D. Och saker hände igår kväll så det kommer väll bli mycket med anmälningar och polisen nu så. Aja . Ha det bäst! :)