It just taste so good.



Dom första fotona är ca 2 år gammala. ^





Mer modellfoton kommer snart i annat inlägg.

Navelpiercing ftw ;D

Ängel tog navelpiercing på mig nyss :D. Blev fett rakt också.Fast det blev ju lite svullet då men det är ju normalt. Det gjorde lite ont och nu med men det klarar jag av ;D. Jag ba ''KAN JAG INTE FÅ TA STILNOCT FÖRST!?''

''NEEJ!''
''JOO!''
''VILL DU HA PIERCINGEN ELLER INTE!? ''
Jag tog legigan men den han ju aldrig värka.Satt och bet i en tröja och snittade min tandkräm :o xD

Tack ängel! :D



All the things she said.

På juldagen pratade jag med ängel i telefon och så. Hon ville att jag skulle komma så jag packade väskorna så snabbt jag kunde och tog den tidigaste bussen som gick till Uppsala. Fast senare när jag kom till station som la jag märke till att jag hade skrivit upp tåg tider istället för buss tider så jag åkte tåg istället. Det är såhär jag vill ha det. Hjälpa varandra när vi behöver varandra som mest. Jag har saknat henne sjukt mycket. Hon är den vackraste ängeln som finns. Vi åt på Max i Uppsala påvägen hem och sen kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket av vad vi gjort. Vi har levat iallfall.Igår tog vi modellbilder "Sexiga" men vill inte att min klädsel ska misstolkas som ”sexklädsel”.

When they stop and stare, don't worry me
'Cause I'm feeling for her what she's feeling for me
I can try to pretend, I can try to forget
But it's driving me mad, going out of my head
.

Ja, låten är från låten All the things she said som jag lyssnar på nu.

När vi tog modellfoton så kände jag mig så äckligt smal. Fick ångest och ville inte äta. När jag mår dåligt så vill jag inte äta. Men jag ville ända pressa i mig mat men jag kunde inte eftersom jag inte var hemma. Detsutom skulle jag inte orka när jag mådde såhär. Jag blir sjukt avundsjuk på ängels vackra kropp när jag ser henne. Jag ser på henne och blir '''Åwwwhh...''
Och tittar på mina tunna armar och får ångest.
UPPOREXI kanske jag har hahahah xD.


Pågrund av att jag mådde som jag gjorde så fick jag svårt för modellbilderna. Fick svårt att säga det till ängel, jag vet inte varför. Kanske för att jag kom till henne för att ta hand om henne och inte för att hon skulle ta hand om mig. Men jag skrev det till henne sen.

Nu ska jag visa bilderna vi tog.






Ett foto på Nelly också :D xD.


Ett foto på Nelly också :D xD.
Jag har kul med ängel. Jag skäms över vissa foton på mig här. En av dom ser min rumpa skitstor ut också. Ängels är sjukt snygg på vissa bilder.Och på vissa är hon otroligt söt.



Jag älskar dig ängel.


Wanna fly to a place where it's just you and me.
Nobody else so we can be free.
Nobody else so we can be free.





När inga änglar kan gråta mer.

Jag saknar ängel så jag dör. Önskar hon var här nu. Men samtidigt känner jag mig så slut så jag är nog inge rolig att vara med just nu. Julen gav mig ångest,j ag vet inte varför. Orkar inte heller känna efter varför jag mår som jag gör. Jag känner mig nog otroligt ensam också. Saknar Ludde, det är nog också en chock att det är jul och Ludde inte är här och får julklappar. Tycker otroligt synd om folk som får sitta hemma själva på julafton. Kommer ihåg när pappa berättade ett år då han var sjuk på julafton och hans flickvän stannade inte hemma hos honom. Hon åkte iväg och lämnade honom ensam. Jag älskar min pappa. Han är den bästa pappa i världen. Fattar inte att han kan ha haft sån otur. Under hela sitt liv har han varit hjälpsam, snäll och rolig och söt. Men ändå fick han en sådan hemsk fru som min mamma och bara ett barn, jag. Ett barn som får IG i flera ämnen och mår psyikiskt dåligt. Och så hans knä, som han fått gått och haft ont i 9 år. Han ska snart få operera iallafall. Det är bra. Åwh jag börjar gråta när jag pratar om pappa.

Jag älskar dig pappa.
Jag älskar dig ängel.
Jag älskar dig Ludde.

Kunde inte jag ha fått mjölk från en ko istället?

Såg på aaaaaas gammla foton. Och på ett foto lägger jag märke till att mamma ammar mig och jag äcklas..
''Mamma?''
''Jaa?''
''Kunde inte jag ha fått mjölk från en ko istället?''
Hon skrattar och frågar varför men jag blir sur eftersom jag var allvarlig och hon skrattar. D:


Är det gris i dig!?.

ÄR DET GRIS I MAKARONERNA?

ÄR DET GRIS I RISET?

ÄR DET GRIS I SALLADEN?

ÄR DET GRIS I BUSSCHAFÖREN?

ÄR DET GRIS I MAKARONERNA?

ÄR DET GRIS I RISET?

ÄR DET GRIS I SKINKAN?

ÄR DET GRIS I POTATISEN?

ÄR DET GRIS I PANKAKAN?

ÄR DET GRIS I CHHOKLADEN?

ÄR DET GRIS I GRÖTEN?

ÄR DET GRIS I DIG!?

 

 

Haha, gick upp för skolan kl sju typ imorse. Men eftersom jag liksom luras när man ska väcka mig tidigt så säger jag ''Jag kommer'' eller ''Jag är påväg'' fast jag ientligen inte är det, så blev jag stressad och skyndade mig med att fixa mig. Sen när jag typ är klar kommer jag på att vi hade sovmorgon till kl nio .____. Ah, och sen så bar det iväg till skolans bild och måla en timme. Sedan sätta upp tavlorna på väggarna i skolan D: .Och efter det hade vi rast. Så under rasten gick jag till Cait, Emma och Lotta för att Veve är sjuk så jag hade inget att göra på bilden så jag gick upp till spåret och hälsa på dem typ. Efter 10 min gick jag tillbaka och vi fick päroncider. Sen så skulle vi bara mingla men jag frågade om man istället fick ha en annan lektion då sa läraren Ja. Så ja sa. Okej, HEJ DÅ!  och gick tillbaka till deras lektion och var med dom fram till lunch. Vi kollade vad det var för mat och sätta oss ned och åt macka och precis när lärarna säger. ''Ta av er mössorna och jackorna!!'' så går vi. Fan va ägda dom blev. Vi gick till tåget men det jävla cp tåget ville inte komma och det babblades om att det var antingen 10 min försenat eller 1 timme. Och tjejen i högtalaren som berätta verkade inte hålla koll på vad hon sa heller. Hon sa typ ''Tåget till uppsala äääähh....anses komma sent...Men...ähh..tio min''. Sen ändra hon timme en timme och blablabla. Vi hade en rolig busstur till Uppsala. Vi gav Robert ett nytt namn. RÅÅÅÅbert.Och vi gick till ett fotoställe för Lotta skulle skriva ut en bild som hon ville ha som tavla. Sen åt vi på Macdonalds. Emma och jag fick idag lära oss att ''Donken'' är ett annat namn för macdonalds. INTE en smörgås ställe :o. After that gick vi och kollade runt i affärer efter julklappar m.m. Cait prövade massa hattar. Vi gick till en sex affär som hette typ lusthuset bara för kuls skull xD. Vi hittade en såndär dildo som Emma fick av mig och Veve när hon fyllde år. Vi såg massa sexkläder och tänkte ''Tänk om _____ skulle komma med såna kläder till skolan..''.Vi alla skulle asgarva och samtidigt tyckte hon var skit äcklig och skum D:. Sen gick vi till bussen. Då gick vi förbi typ en källare där folk satt och lana. Då sa Melissa när vi hade gått förbi det. ''Du skulle skrikit till dem "döda nördarna!!" ''.Och vad gör jag?.Jag går tillbaka och skriker det. En kille såg mig och han tittade konstigt på mig. Skulle haft på mig mina nördglasögon då ju! :o xD. Sen så åkte vi bussen hem. På bussen så satte jag upp håret så jag såg ut som en tönt och satte på mig nördglasögonen och satte mig brevid en tant som klev på. Jag pratade med henne och använde nördröst. Medans Cait och Emma satt framför och asgarva.

Jag: Hej

Hon: Hej

....

 

Jag: Är det gris i dig?

Hon: Va?

Jag: Är det gris i dig?

Hon: Ja

....

Jag: Domdär lysena är fina.

Hon: Ja det är dom.

....

Jag: Spelar du wow?

Hon :Neej jag vet inte ens vad det är.

Jag: Det är ett spel. Men det finns vissa nördar som bara dör men jag är cool så jag dör inte.

Hon: okej...

....

Jag: *Snurvlar och äcklar mig med tungan xD*

Hon gör inget..

Jag: Jag gillar din mössa.

(Hon hade en röd töntig mössa :D)

Hon: Tack

Jag: Jag har tagit bort mig tandställning.

Hon: Gjorde du det nu?.

Jag: Jaa :)

Hon: Känns det konstigt?.

Jag: Jaaa, jätte konstigt.

....

Jag: Du har fina glasögon, jag vill ha såna glasögon.

Hon: Jaa, tack

....

Jag: Du råkar inte ha en binda på dig?

Hon: Va?

Jag: Du råkar inte ha en binda på dig?.

Hon: Neej..

Jag:  *smsar Emma att hon ska ringa mig men inte säga nåt i telefonen.*..*Emma ringer*

Jag: Hej mamma..Ja jag har tagit bort tandställningen nu. Nää....Jaa. Ja jag har rena trosor på mig. Jag ljuger inte om sånt. Kanske om att borsta tänderna. *Emma lägger på*

Jag: Hon la på!.

Hon: Hon kanske höll på med annat.

Jag: Neej hon brukar bara lägga på när hon tröttnar på mig.

Hon: *tar fram stickning*.

Jag: Stickar du?

Hon: Jaaa

Jag: Jag med!.

Hon: Okej, jag kan göra mönster *visar ett rutigt mönster på stickninngen*

Jag: Jag har nyss lärt mig det. Jag håller på gör små hjärtan!.

Hon: Okej.

Jag: *smsar Emma att ringa mig igen...Emma ringer*

Jag: Hej mamma. Vet du?, jag har fått en ny vän....Ja en levande...Nej inget djur..Ja en människa. Ja jag lovar jag ljger inte om sånt....Kan vi inte äta koldolmar idag istället..Aaa, aha.. okej. Hej då. *lägger på*

Hon: Var bor du?

Jag: Tierp, du?

Hon: Björklinge.

Jag: Okej..kul!

Hon: Aa.

Jag: Vi kanske kan träffas någon gång?

Hon: Jaa.

Jag: Är det gris i sätena?

Hon: Jag vet inte.

...

Jag: *Låsas peta i öronen och sen smetar ut det på sätet framför*

Hon: *Sitter och stirrar som om jag vore galen.


En flum bild av mig när jag var nörd :o.


Sen går jag fram till Cait och Emma sittande asgarvande för att dom hörde allt xD.Hhahaha. Melissa sa att vi var vid Ugglebo och Emma börja ''Vilket uggelbo!?''.Tydligen visste inte Emma att det var ett ställe i Månkarbo som hette så. Hon hon har bott där i hela sitt liv!. Och till och med Cait och jag visste att det var ett ställe och vi bor ju intre ens i Månkarbo. Hahha. Och Cait ba: ''Jag ser någoooot. GRÖNT! ..träd!...fan..jag ser någooot HÖGT!..träd!.FAAN...Jag ser någooot...Träd!.JAG HAR JU INTE ENS SAKT EN!''.Satt hon och pratade med sig själv xD. Sen så kom vi hem.

btw jag ska få klippa pottfrilla på Pontus! :D Han måste bara spara ut håret lite först. Men jag måste raka bort det på honom sen eftersom han vill inte gå till frisör med pottfrisyr :o xD. Och eftersom Pontus aldrig kom på Lucian i måndags och var pepparkaka med Veve och mig så Veve och jag blev tjuriga på han då så skulle klä ut sig till pepparkaka på julafton för att jag skulle förlåta honom. Nu har jag en annan ide :D .Jocke och Tobbe och Sebbe ska göra en Musikvideo till låten Get it up och då ska han få vara en sexig tjej! :D xD Hhahah. Nej men hej då. Caits alla 6 hattar:







''Jag var tillsammans med en som du förut,men han var stekt'' xD


Tack och hej Leverpastej.


I want a little bit privacy.

Detta gör mig inte glad.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8280834.ab

Vafan i want a little bit privacy. Fuck u moderaterna. Asso hur kan dom göra så? :o. Jag vill förfan inte att någon ska läsa mina sms, höra mina telefonsamtal. Eller se vad jag skriver på datorn. Då kommer säkert  ändå folk få fängelse straff för att vi använder ord som.' 'Du är sååå död!'' om du skojar med någon?!.Jag blir fett irriterad. GÅ OCH DÖ JÄVLA LAG.


I am very happy because I am finally back home.

Ängel cuttade mitt hår.Blir enklare att tupera m.m nu :).Lägger in bild senare. Vi ska se på Paranormal activicty 2 senare. Och håller på hjärntvättar mig att spela wow :o .BUT IM STRONG, so i won't. Nu ligger ängel så sött och sover i sin säng och jag känner doften av tacos som henne papi gör. Vi får se om vi orkar med snöänglar och pulkabacken :D. Nelly är STOR,ok?. Och har roliga kinder.

TROLLO LOLLO LOL LOLLO LOL LOLLO LO!.



Falskt alarm.

Det var inte överdos. Mådde illa av det ändå men tydligen måste man ta ca 10 gånger högre dos än vad jag tog för att få i sig överdos av Fontex. Asso,jag visste ju att det inte var överdos. Eftersom man inte kan ta självmord av Fontex ju. Men något vare iallfall eftersom jag mådde så dåligt. Men det blev bättre nästa morgon.Msn vill inte sammarbeta. I'll go rage on msn!. Jag har nyss lagt fram saker jag ska ha med mig till Ängel sen imorn.

Juste. Imorgon kl 9 så har jag möte med min psykolog, en man som är expert på OCD min lärare/mentor mina föreldrar och Ann. Ann som var min lärare när jag var liten och alla har tjatat på mig att dom vill att hon ska få komma till mötet men jag har sagt nej.Mamma tjatar ''Men Ann som känner dig'', ''Men Ann som tycker så mycket om dig''. Men det var när jag var liten. Folk växer upp. SLÄPP DET. Och hon kände aldrig mig. Men i måndags tror jag det var så ringde rektorn och sa att hon vill att Ann skulle vara med så hon fick väll vara med då.  ska prata om jag kan få lämna in uppsatser istället för prov. Och ta ett snack med min lärare/mentor eftersom hon är elak mot mig och pressar mig. Om vi har kvartsamtal så säger hon jämt ''Jag vill att du ska fråga mig mer''. Men under matten om jag frågar om hjälp så svarar hon bara typ. Ja men du räknar ju såhär .. -.-'' eller ''Det står i boken!''.Och en gång så frågade jag bara vilken vecka det var och hon ba ''Tss,37!!''.Hon är grinig och lyssnar. Hon värkar inte förstå att jag mår dåligt tror Veve, pappa och jag. Förut när jag hade min andra psykolog så hade vi möte men allt jag fick var anpassad skolgång. Så jag fick ta bort Spanska timmar och Fysik timmar. Sen ska jag och mamma åka in till Uppsala och ska jag ta buss därifrån till Enköping.

Idag fick vi läsa våra brev från 6an när vi skulle skriva brev som vi skulle läsa i framtiden, alltså nian. Breven var jätte kul. I Veves brev stog det. ''Fredagen den 9de,mitt tuggummi tog slut''. Sen senare i brevet stog det. ''Måndagen den 13de,mitt tuggummi tog slut igen.''. I slutet av mitt brev stog det
''Ha det bra och lycka till med ____'', ''Ps.Hoppas du är smart i framtiden :)''. HAHAh xD


För många Fontex.

Usch jag mår illa. Har en äcklig obekväm känsla i mig. Jag skulle ta Lergigan nyss och sen märker jag att jag tog två Fontex istället.Vilket är vad jag ska ta på morgonarna. Känns som jag ska spy upp mina tarmar. Blä.Och eftersom Fontex är en medicin som varar länge så kan jag ha tagit en lite överdos typ eftersom jag tog det imorse också. Mamma ringer till sjukhuset och frågar om vi ska komma in eller nåt.ÅWH DET GÖR ONT OCKSÅ.
FUCK!
Åwh jag orkar inte skriva mer.


Grattis Emma :D

Emma fyller 15 år idag :)



Här ska Emma öppna sin present från mig och Veve :)


Hon fick det hon alltid velat ha.EN DILDO :D :o


Hhahah,Medans dom andra hade b-språk gick jag till en affär och så ser jag att dom har dildos där. Och jag ba ''THIS IS IT''. Det var jag bara tvuuungen att köpa till Emma. Vi som alltid sagt till varandra att vi ska ge varandra dildosar när vi fyller 15. Och Emma fick det idag av Veve och mig :D. Vi firade henne även med att äta tårta på konsum. Nu behöver hon inte sakna Joey längre. Nu kan hon leka med sig själv! :D xD. Och när jag gick in på affären och skulle köpa den jag ba ''Det är till en kompis..på skoj''. Men tjejen var trevlig och packade in dildon i ett paket och sen gick jag därifrån xD. När jag kommer till Veve i skolan säger jag. ''Jag har den!''. Veve svarade ''Är den hård?''. Jag: ''Jag har inte känt på den'' XD. Den var rosa också :). FIIIIN FÄRG XD

Emma gillar sin dildo :).



Vi äter tårta så himla fint...
SPECIELLT Caitlin! :o :D





Caitlin du är cool :)



Till lunch serverades Veve tunga D: :o



huh D:



Men nu har jag inte tid att berätta mer.


Det måste kännas som fluffiga moln överallt.

Ja idag var jag hos läkaren.Jag fick träffa Karin och Anastasia.Dom är bra,dom lyssnar.Vi kom till tiundagatan och det var ovanligt mycket folk där.Så vi fick sitta och prata i ett konferansrum.Vi pratade om mediciner och min uppväxt.Berättade om när jag gick på dagis och vad mamma och pappa hade gjort mot mig förut.Dom frågade många frågor jag inte var helt ärlig på.Vissa saker ska man inte säga till läkare vet jag.Jag vet hur jag ska hantera dem.Vi pratade om att Ängel är otroligt viktig för mig.Vi sa bara att hon verkligen är det,inte mer än så.Och om jag är rädd att förlora henne vill jag dö.Förlorar jag henne dör jag.Min läkare sa att hon litar på mig.Hon tyckte jag kändes ärlig när man pratade med mig.Jag lovade henne att om någon händer så jag är nära på förlora ängel så ska jag ringa henne  och säga det.Om det gått 1 och en halv månad sen och jag fortfarande inte fått tag på henne så vet dom att det finns risk att jag tar självmord.Men om det skulle närma sig en halv månad och ängel skulle lämnat mig så länge så tänker jag ta självmord iallafall.Jag sa trots allt aldrig till min läkare att hon kan lita mig mig.Hon antog det själv.Nu börjar det närma sig tiden då jag blev inlagd förra året.Jag får en sådan rädsla om att jag ska bli inlagd igen.Nu har jag fått en hägre dos på Fontex.Jag börjar me det imorgon bitti.Jag ska alltså ta två Fontex kapslar på morgonen.Läkarn sa att när man höjer dosen av medicinen kan det bli värre ett tag,men det brukar bli bättre efter ett tag.Om jag fick så eller biverkningar skulle jag ringa henne.Jag har även fått ny sömn medicin,jag hade ju Propavan förut.Den hatar jag.Jag drömde den värsta mardröm jag nånsin haft av den första gången jag tog den.Och det var också dagen innan första skoldagen.Så jag sov inte så mycket då.Jag sa till läkarna att jag fick kramper och krypningar i benen också.Nu har jag fått Lergigan istället.Till min förvåning berättade min läkare för mig att jag tagit den förut.Jag sa att jag inte hade det då sa hon att jag hade tagit den på BUP.Men dom sa ju till mig att det var Risperdal?.Jag kommer ihåg att första natten på BUP sa jag till Sandra som skulle komma och ge mig medicin att jag inte behövde det,och jag slapp ta.Nästa dag tvingade dom mig ta sömnmedicin.Men jag trodde ju det var Risperdal?.Dom sa inget?.Inte undra på att jag blev så slut och trött dendär kvällen på mitt rum.Fy fan för BUP,jävla skalbaggar!.Jag har nyss tagit Lergigan nu iallfall och väntar på att bli trött.Om jag skulle blir för trött så ska jag ta en halv Lergigan,och om jag inte blir trött ska jag ta en och en halv.Om jag inte då heller blir trött ska jag ta två.Rubriken står för dethär inlägget står för vad Jennifer sa om dethär med högre dos av Fontex.Fast ientligen så kan man inte bli så av Fontex,kanske Lergigan i sådana fall.Titta på julkalendern idag,den verkar ok!.Inte ofta det hänt! :o .Har alltid varit jätte dåliga julkalerndrar nu för tiden.Jag saknar ängel.Jag ska lägga mig och krama hennes gossedjur nu.


Previous:Propavan.

Fontex. 2st in the morning.

Lergigan:For the night.