Paradise..

True story bro!

Börjat packa inför Kramfors

Är så sjuk pepp inför Kramfors så imorse stack jag och pappa ner till källaren för att leta efter resväskan så jag redan kunde börja packa!. Längtaar såå tills jag är framme. Vill hitta på galenskaper med min Blörian!


Någon som har någon ide!?

Nu ska jag imorgon åka en jätte lång bussresa upp till Kramfors. Men jag kommer sitta på bussen i ungefär 7 timmar och jag vet att jag kommer få jätte tråkigt! :o. Vet inte vad jag ska göra under resan. Finns inte el i bussen att ta med datan att koppla in. Och inget internet heller så vad ska jag göra? D: Så då tänkte jag fråga er läsisar!. Har ni något tips till mig om vad jag kan göra? :D


Guys Like You Make Us Look Bad- Bless the Fall <3

Bless the Fall asso:love:

HEJ

Nu sitter jag och redigerar och skriver ihop lite inlägg. Så ni får något att läsa när jag är i Kramfors. För uppdateringen kommer säkert bli sämst då annars. Hoppas ni blir jätte glada nu för att jag tänker på att ni behöver uppdateringar!. Det var allt för nu. HEJDÅÅ SÖTA LÄSISAR!

Smyckeshängare

Hittade denna as grymma smyckes hängare på http://www.juvlia.se/. Ska definitivt köpa en när jag får pengar. Jag har ju ingen stanns att göra av mina smycken. Just nu ligger dom lite överallt och jag bara tappar bort alla :(. Inte okej!. Så detta är både ett vill och måste ha :D

Sminkinspiration

Lite Sminkinspiration sådär på kvälls kvisten :D

KRAMFORS PÅ SÖNDAG!

På söndag ska jag åka till Kramfors, får se om mamma skjussar mig eller om jag åker buss. Får se hur det blir :). Är iallafall sjukt pepp för jag saknar min fru Jennifer as mycket!, vi ska slåss, ha mjölkrig kasta kottar på varandra och en massa andra saker!.


TRUE STORY BRO!

så sant ju, vart är världen påväg!? :c, blir ju fett ledsen att världen blivit så som den blivit.

Hos Melissa del 2


Min vackra kvinna <3

Jag saknar min fru Jennifer sååååå mycket. Vet inte vad jag ska ta mig till. Vill bara sitta hemma hos henne och brottas och slåss som vi brukar och ha mjölkrig. Har alltid kul med henne. Hon är en person jag aldrig nånsin vill förlora. Hon är en av mina änglar. Och saknar henne mer än något annat just nu!

Smälter som smör.

Sånna här killar smälter jag som smör för. Åwh ge mig en egen ''emopojke''!

HAHA Peter Griffin <3

Så jävla rolig han är!

Heyley Williams


Är typ kär i Heyley Williams nu. Älskar henne, och hennes röst sen. Önskar jag var henne! :o

Jag hatar dig.

Fattaru hur jävla mycket du triggar upp mig till att  slå dig eller?

They taped over your mouth Scribbled out the truth with their lies

Hemma från skolan nu, nu blire att käka lite tacopaj, vila lite och sen sticka iväg för att skaffa ny handsprit. Bllöö, hatar verkligen OCD. Men orkar inte sätta mig emot den. Det blir bara värre.

Följ mig med bloglovin!



Skateboard


Ska köpa en ny skateboard sen. Men ska nog behålla truckarna. Min är sämst, rullar segt och svänger åt vänster, eller var det höger? Haha!. Men då ska jag nog designa min egen, kanske blir något liknande dethär, vi får se :)

Fruktansvärt bra konversation från idag:


Emma: Förut, på sjukhuset så var det en läkare där!..
Jag: YOU DON'T SAY!? *You don't say face*
Emma: BITCH LET ME FINISH!
JAG: U MAD BRO? *U mad bro face*

Paramore - Crushcrushcrush


BITCH LET ME FINISH!

Hatar när Dora frågar vad man tyckte var roligast och hon inte låter mig prata klart! :mad:

Första grillningen i år..

Första grillningen i år var inte så rolig, När vi kom dit så var det redan folk där, det blev inte så kul då iallafall. Kan ju inte skriva så utförligt varför eftersom folk som redan var där kanske läser dethär. Men hade ändå roligt påvägen därifrån sen :D haha, ni som var med vet vad som hände, haha :)

Töjning

Idag efter skolan så drog Jessica Emma och jag in till Uppsala och käkade och jag köpte töjning på Darkwell. När jag kom hem och försökte töja så hade egentligen till och med mitt hålet i örat växt igen lite :o, men jag töjde ut det. Det gick as segt men sen när man väntade ett tag innan man fortsatte trycka så gick det bra :)
Har den lilla till vänster i örat nu, ska ta bild på det och visa er sen :)

Q&A

Skitsnygg! Vart har du beställt den ifrån? Du har riktigt skön stil :)
Visst är den! :D, Den kommer ifrån Drop dead, klicka HÄR för att komma till sidan :D Och tack! :)

Första grillningen i år kommer ske nu!

Nu några av oss i gänget dra iväg och grilla för första gången i år, kommer bli as kul! Saknat att grilla med mina underliga och knasiga vänner :D



MIN DROP DEAD JACKA HAR KOMMIT!

Åwh så glad jag blev när mamma kom hem från jobbet med ett paket!, Och det var min jacka!, såå sjuukt överaskad blev jag!, jag trodde inte den skulle komma förren nästa vecka. Jag har gått så länge och längtat efter den!. Äääälskar deen!

Avril Lavigne - The Best Damn Thing

Låten ger en minnen från när jag var 13-14 år, Avril's musik har hjälpt mig så otroligt mycket under dom åren.

Blablabla

Kom nyss hem efter en rolig kväll med några roliga typer. Köpte töjning idag, gick inte så bra att töja, ska berätta mer om allt sånt sen. Men nu är jag trött och ska gå och lägga mig snart!

 


For seal

HAHAH!. Klart ju, sälar kan ju cykla liksom :D

How i do MY emo/ scene hair

Gjorde en video på hur jag fixar mitt hår för en tjej frågade så snällt på facebook om jag kunde göra det :) Dock dog kameran efter ett tag :c Ska försöka göra en bättre video när jag orkar :)

SHARK SHARK SHARK!

Detta bar jag idag, den nya linnet älskar jag, men den är jobbig som ibland gillar att visa för mycket av min kropp. Banden åker ner och tröjan vill gärna visa brösten också. Men älskar den ändåå för den är såå snygg! :D
Älskar att det står "SHARK SHARK", som betyder haj på svenska. Då blir det "HAJ HAJ" = "HEJ HEJ!" :)

Skola nurråå

Drar till skolan nu, uppdaterar efter min 7 timmar långa skoldag igen!

NEW IN: Gult oversize linne!

Ser ni vilken skönhet? :D

Despair up to the point when they provoke The punchline before they have told the joke



Grossstadtgeflüster - Ich muss gar nichts

As bra låt, bloggat om den förut men gört igen :), låten är på tyska and i love iit! <3
Ich muss gar nichts ausser
schlafen, trinken, atmen und ficken
und nach meinen selbstgeschriebenen regeln ticken
Ich muss gar nichts ausser
schlafen, trinken, atmen und ficken
und gelegentlich um vier uhr früh n burger verdrücken
Ich muss gar nichts ausser
schlafen, trinken, atmen und ficken
und nach meinen selbstgeschriebenen regeln ticken
Ich muss gar nichts ausser
schlafen, trinken, atmen und ficken
und gelegentlich um vier uhr früh n burger verdrückenIch muss gar nichts ausser
schlafen, trinken, atmen und ficken
und nach meinen selbstgeschriebenen regeln ticken
Ich muss gar nichts ausser
schlafen, trinken, atmen und ficken
und gelegentlich um vier uhr früh n burger verdrückenIch muss gar nichts ausser
schlafen, trinken, atmen und ficken
und nach meinen selbstgeschriebenen regeln ticken
Ich muss gar nichts ausser
schlafen, trinken, atmen und ficken
und gelegentlich um vier uhr früh n burger verdrücken

Capri-Sonne

Kommer ni ihåg i mars förra året då jag skrev om Capri-Sonne drickan?. Om inte, klicka HÄR för att komma till inlägget ;D Där har jag mycket kortare hår, och rött hår :D. Saknar det, men gillar samtidigt det jag har nu :)
Men nu tänkte jag skriver om Capri-Sonne igen bara för att den är så sjuukt god!. Hittade den för första gången när jag var liten och va med min mamma och mina kompisars mamma i affären. Dom sa till oss att den var jätte god jag jag bestämde mig för att pröva, ääälskade den!. Varje gång nu när vi åker till stan så köper vi det!, för det finns inte i Tierp :(

Skolan nu!


HEJ SNYGGINGAR!

Jag sitter framför camen och är allmänt awesome, vad gör ni? :D

Sooo truuue!


No love just sex.



Nelly - Just A Dream

Tänker på dig darlin' när jag hör denna.
I was thinking bout him, thinkin bout me
Thinkin bout us, what we gon' be
Open my eyes yeah, it was only Just A Dream
So I travelled back, down that road
Will he come back, no one knows
I realize yeah, it was only Just A Dream
-I swear now I can't take it, knowing somebody's got my baby-
I was thinking bout him, thinkin bout me
Thinkin bout us, what we gon' be
Open my eyes yeah, it was only Just A Dream
So I travelled back, down that road
Will he come back, no one knows
I realize yeah, it was only Just A Dream

FML gånger 10.

Orkar inte.

Godmorgon!

Godmorgon snyggingar! ;D . Nu ska jag vara duktig idag och tvätta och städa, hörs sen! cyaaa :)

Fick med mig detta hem:

Var in till stan idag, fick med mig detta hem:
En asbra sminkborste (vet att den är bra för att jag provat den), fundasion, mascara, snooks (ihop stickad halsduk) och hårimpackning. Ska se om den funkar bra :)

New in: Drop Dead Jacka

Klickade just hem denna snyggingen! :D . Behöver en lite kallare jacka nu när våren är påväg och det börjat bli mycket varmare. Och velat köpa denhär länge men alltid lagt pengar på annat. Längtar nu tills den kommer :)

Chunky Monkey ♥

HEI JAG KÄKAR MIN ÄLSKADE CHUNKY MONKEY VAD GÖR NI?

I'M SEXY AND I KNOW IT!

HAHAHAHHA OHLORD ASSO, JAG DOG JUST AV SKRATT!

I should've known the tides are getting higher..

I should've known the tides are getting higher
We can still survive
They think we're drowning but our heads are still above the waves
Above the waves

I should've known the tides are getting higher
We can still survive
They think we're drowning but our heads are still above the waves
Above the waves

Jag saknar dig 2011

Såg nyss filmen Jag saknar dig. Den kom ut i sommras och jag tyckte filmen verkade jätte intressant och bra och jag tänkte gå och se den på bio med min dåvarande pojkvän men sen glömdes det bara bort. Nu kollade jag på den. Och jag hade rätt!, älskade den!. En av mina favoritfilmer nu :D. Jag trodde den skulle vara lite annurlunda men den var as bra på ett annat sätt. Om ni inte sätt den se denna as bra filmen!. Och sångaren i Aliucrash som är med sjunger asbra och är as snygg. Dom som spelar Tina och Cilla är också snygga ;) Se den, älska den, ät den!

AiluCrash - Turn The Tide (Cilla Turns)

Låten är kärlek.
I'm only asking you please to see
The souls underneath, they aren't different from me
Down deep, they cry they bleed
I'm only asking you please to see
The souls underneath, they aren't different from me
Down deep, they cry they
I'm only asking you please to see
The souls underneath, they aren't different from me
Down deep, they cry they bleed
I'm only asking you please to see
The souls underneath, they aren't different from me
Down deep, they cry they bleed

Tips på hårimpackning!?

Nu har mitt hår verkligen börjat lida av all färning, blekning tupering, plattning osv. Så är det akut efter en bra hårimpackning! Men har aldrig använt det förut så vet inte vilka som är bra :o. Så kan ni vara sockersöta och tipsa mig om en bra hårimpackning? :)


Tatueringar jag ska ta

Haha jag skriver så mycket om tatueringar att jag borde skapa en egen kategori på bloggen för det. Men nu har jag satt ihop exakt alla tatueringar jag ska ta. Men den vid bröstet längst till vänster kommer vara en blandning av den och den i mitten längst ner. Därför är det en 2 bilder på tatueringar på samma ställe :)

Simon's Cat!

Man måste ju bara älska Simons katt. Han är ju precis som en riktig katt, iallafall som Junior, haha. Älskar dom videorna! För att komma in på Simon's Cat youtube kanal där alla klipp finns, klicka HÄR!

HAHAHAH!

Haha jag dog nyss xD

Give it to me.

Mamma ringde till försäkringskassan idag, min läkare hade inte skickat in läkarintyget som hon sa att hon skulle göra. Dålig stil. Fml.
Behöver detta just nu och ska spara ihop pengar. Men först ska mina pengar gå till P&L biljetter :D. Så jag är helt säker på att jag får biljetter.

Audrey Kitching

Så otroooligt snygg, ge mig hennes utseende tack!

That's just wrong

One does not compare Nutella with anything!

Flytta till Stockholm?

Jag har verkligen tröttnat på att bo i Tierp, bara blondiner och nästan inga alternativa personer och så. Det är så tråkigt!. Och jag vill flytta till Stockholm eller Göteborg, men Stockholm är närmare hem så jag väljer Stockholm. Vill gå i Fryshusets gymnasie skola så tänkte flytta till Gamla Stan eller Medborgarplatsen eller något sånt så jag är nära skolan. Ska kolla upp om man kan få bidrag för att flytta iväg för att gå i en skola. För då tänker jag flytta dit efter jag gått ur första året på gymnasiet här.


Trapt - Headstrong


KONY 2012

Om ni inte redan sett videon så borde ni se den!. En film som kanske, förhoppningsvis. Kommer vara början på den tiden då människorna sa stopp för krig och allt annat som är fel. Tänk om vi lyckas. Då kommer barn sen i skolan läsa om detta i skolan. Jag tänker 20-21 April vara med på detta. Ska fixa afficher och försöka få med några vänner och följa med mig ut på kvällen och sätta upp dom. Så kommer världen vakna nästa dag och se, se alla barnen och få ett stopp för det.


Bara för att jag äääääääääääääääälskar Asking Alexandria!

Så bloggar jag om en av mina favorit låtar med dom en gång till :)


Gee mig!


Calippo Shots är tillbaka igen!

Calippo Shots är tbx igen, älskar fan den glassen har saknat den så jävla mkt, mins att jag åt den väldigt ofta för och nu e den äntligen tbx, glad som fan :D
Är det bara jag som har saknat den ?:3
Calippo Shots är tillbaka igen! :D  Älskade fan den glassen och har saknat den så jävla mycket!, jag åt den väldigt ofta när jag var liten. Kommer ihåg hur ledsen jag blev när jag var liten och fick veta att dom hade slutat med den:( Ska köpa en direkt då jag ser en i affären! :)


Precis så gör Junior!

Precis så brukar min katt göra. Han står och kurrar på ens mage när man klappar honom och han börjat trampa med tassarna och sen ställer han sig helt plötsligt på brösten och börjar trampa och det gör ont och man ba. FUUUUU, bort!, hahah :)

Peppar inför P&L!

Blev jätte pepp nu inför P&L!. Ska köpa mina biljetter så fort jag får mina pengar nästa gång så jag är helt säker på att jag fått biljetter. Längtar såååå. Vill dit nunnunnu. Vill dit med Jessica och Emma. As kul att åka på sånt med dom två :)


Ska vi göra nått äckligt baby?


HAHHAHA!


fuck this shit

Asso fml. Blev lurad att det var studiedag idag men det var inte det så jag missade skolan. asso fml, blev typ arg för dethär.  Vill bara vara hos min ängel nu. Då blir allt bra. Slipper ångest och allt. Saknar henne. Saknar skolan lite men nu när dethär hände så orkar jag inte alls med skolan. fml, fml, fml.

LIKE A SWEDE

True story ju, kommer ihåg för några år sen då det gick en bussen igenom största delen av Tierp och hämtade upp alla ungar som skulle till skolan. Bussen var alltid proppfull och alla stog såhär. Även fast hållplatserna var så nära varandra så skulle alla ställa sig precis utanför sitt hus. Haha.

Hemma!

Kom nyss hem från Stockholm, är trött och hungrig, så nu blir det att käka popcorn och kolla på La Ink och sen lägga mig ner och kela med min katt. Saknade honom idag. :)

True story


True stoy bro.

Arctic Monkeys - Crying Lightning



Stockholm igen.


Drar till Stockholm nu, see ya :)

JAG VILL TOKA MIG MED ÄNGEL

Jag saknar ängel, vill ta imovane och känna ångest försvinna som gamla tider. Vill slå in oss i mänskliga knutar och leka araber som sjunger om Willy Wonka och allt. Saknar den ängeln otroligt. Hon betyder allt. Sådana roliga tider med henne kan man inte annat än älska.

Ängels och min, "tok" låt, haha. Men det är em låt vi lyssnar på ofta tillsammans.


Tatuering jag ska ta när jag blir 18!

Hittade denhär bilden på tumblr för ett tag sen. Och det är deffenitivt någonting jag måste tatuera in. Älskar bilden. As snygga sexiga tjejer som är zombies. Love it. Tänker på Emma, Lotta och Veve. Och alla roliga, konstiga galna saker jag och dom gjort. Den tatueringen skulle så för min ungdom, då jag gjorde galna tokiga och roliga saker då. Men ska tatuera in den först när jag blir 18. För jag vill ha en tatuerare från en studio att göra den :)


FML gånger två.


Mustasch!

Haha ser ut som jag har färg på händerna och målar dit mustaschen men jag tog upp mitt hår och satte under näsan egentligen, haha :)
Jag är så trött på att bara sitta hemma nu. Vill ut. Orkar inte längre. Jag vill ha lördag. Hoppas jag ska tatuera mig då. Är taggad som fan på det. Sitter och kollar på La Ink hela dagarna. Så pepp är jag!

Arctic Monkeys - Teddy Picker