Slut?

Börjar actually tröttna på att blogga, usch. Så finns risk att den läggs ner typ. Ah, just so u know liksom. Någon/några som verkligen inte vill att jag ska sluta? :o

Det är okej.

Jag vet att du utnyttjar mig. Men det är okej, för jag utnyttjar också dig.

Jag har min kamera, det utnyttjar du mig för.
Du har din musik, det utnyttjar jag dig för.

Skratt <3

Jag om jag kollar på tv medans jag äter frukost xD


Spexfotona har kommit!


Jag kräver hämd.

Häng dom högt. Häng dom långsamt. Jag kräver hämd.

- Få mig inte känna mig speciell om jag inte är speciell för dig. -


Äckel.

Jävla äckel. Idiot. Usch.

New in.

Baddräkt: HM
Trosor: HM
Thisha: HM
Linne: HM

Hhahaha, tänkte inte på att allt blev från HM xD. Men först så var vi i Uppsala på Gränby köpcentrum men då hade dom bara en enda bikini jag kunde t'nka mig att ha och den överdelen var slut i min stolek. Så jag köpte bara underdelen sen fick vi åka in till stan där och köpa överdelen där. Ientligen har Emma en sån och jag vill inte ha samma så det får bli min "Nödfalls bikini". Ska köpa en annan jag sett på datorn sen.

Men ah. Nu är jag trött för har fortfarande inte fått haft en lugn stund på länge så hej då och godnatt!


Snälla bli min.

Sjuuukt fin.

Min penis är större än din.

Så jävla bra låt! xD

I'm there again.

It's this feeling again. I'm there again.

I love you.

You’re so beautiful,
but that’s not why I love you.
I’m not sure you know that the reason I love you is you, Being you, Just you.
And that’s why I love you.


That girl who could win him over in the blink of an eye.



Blir inget att ladda upp bilderna och skriva om avsluningen och balen något idag eller imorn. Jag har nyss vart och badat och grillat med vännerna så har inte kunnat gjort det ikväll. Så det är foton därifrån också. Och jag orkar inte nu heller eftersom jag mår inte så prima just nu. Kanske tar lång tid innan jag laddar upp bilderna. Försöker få tag på ängel nu men det är svårt för jag hade bara hennes nummer på mobilen som är borta. Om hon  kan så ska jag kanske åka till Enköping. Saknar henne och känner att jag behöver henne nu.

10 juni.

Vaknade av att Emma ringde mig och frågade om jag skulle följa med henne, Lotta och Veve på springbreak festen på söndag på möbeln. Jag sa ja och dom kom hem till mig. Jag fixade mig och sen gick vi till komunhuset för det var där dom skulle sälja biljetterna. Men vi kom dit en timme för sent och det var inga där!?. Vi tänkte " Ofta dom bara stog där och sålde biljetterna i en timme?". Så vi satte oss vid ett cykel ställ och väntade på att några skulle komma. Så vi satt där och prata och sen tyckte vi det blev konstigt så Veve gick in på Springbreak > Möbeln > 12 juni på facebook. Då fick hon se att dom som skulle stå där och sälja biljetterna hade skrivit i loggen att dom hade fått förhinder!. Då hade vi suttit där och väntat i onödan. Och dom hade åkt från månkarbo till Tierp helt i onödan. Emma, Lotta och Veve skulle åka till Cilla sen. Dom skulle grilla och bada där. Och Melissa skulle också dit fasten hon bråkar med Emma, Lotta och Veve. Så vi gick till ICA för att köpa läsk till kvällen. Veve smsade Cilla om jag fick va med men Cilla sa nej. Så jag följde med dom till stationen och när deras buss kom så gick jag hem. När jag kom hem frågade pappa varför jag kom hem igen för jag hade sagt att jag antagligen skulle till Månkarbo. Och då berättade jag att Cilla sa nej. Då sa pappa att om han hade varit mina vänner så skulle inte han åkt till Cilla om Cilla säger nej sådär. Men jag orkade inte bry mig och sa bara. "Äsh jag bryr mig inte" . Det komiska var ett ungefär en halvtimme efter pappa hade sagt det så ringer Emma och frågar om vi alla ska va. Dom tänkte dissa Cilla eftersom dom tyckte det var elakt att jag inte fick vara med sådär. NAAAAW VA SÖTA VÄNNER JAG HAR! <3. Så dom kom till mig och sen åkte vi upp till bergstekten och badade. När jag kom upp ur vattnet la jag märke till att jag blödde ganska mycket på min högra fot. Och jag hade inte minsta lilla ont och hade inte känt någonting att jag hade slagit i något när jag simmade eller så heller :o. Så vi sa att det kanske var aligatorn som bet mig!. Och det värsta av allt var att vi inte hade något papper med oss så jag kunde torka bort blodet. Så jag fick gå med en blodig fot. Den aligatorn som vi sa fanns där när vi grillade där förut och såg någonting röra sig i vattnet. Efter ett tag kom Johan, Joppe och Felix så vi gick bort mot grillen och började grilla och äta och sånt. Och eftersom jag hade börjat blöda försökte Veve och jag övertala Felix hela tiden att ta sin moppe och åka hem och hämta papper till mig och hans badkläder för Veve ville att han också skulle bada. Men han ville inte för han, Johan och Joppe hade badat där förut idag, och det blev aldrig heller att han åkte. Vi grilla inge korv eller så då. Vi bada hade elden för värmen och åt chips och sånt. Hade jätte kul. Sen la Veve märke till att en sten var as varm att sitta på så vi satt på den och prata. Sen när Emma och Veve skulle bada igen så ersatt jag Veve med Lotta så satt vi där och prata och kastade cheese bolls till dom i vattnet XD. Men sen fick jag se Emma få ett sms av en kille jag gillar och jag blev rätt så depp. Satt alldelles tyst på den varma stenen och kollade på Johans mobil. Men underbara snälla Lotta kom fram och frågade mig hur jag mådde och frågade om jag ville prata. Jag ville inte säga vad det var men jag blev otroligt glad när någon frågar något sånt. Visar att man bryr sig. Tack Lotta <3. SEN SÅG VI NÅGOT SIMMA I VATTNET!. Det måste vart aligatorn sa jag. Sen börja vi prata om att det var en anka. Och jag lyckades få med det på foto!. Jävla lockness odjur! :o D: . Sen kom Emmas mamma och hämtade oss. Vi ville stanna kvar längre men vi fick tydligen inte av någon anledning. Hennes mamma skulle komma just DÅ. Så sen åkte vi alla hem.


Vi hittade en badboll! :D

Skrev mitt smeknamn på pisen med myggpinnes sida med glöd :D

Och så gjorde Felix ett litet hitler tecken också/ soltecknet!

Där sitter Lotta på vår sten :)

Min fot när blodet ahde torkat :c

Emma ser aligatorn! :o :D

Där ser ni att någonting simmar där!, men man ser inte vad det är som simmar D:

Stog och fotade vattnet och när jag vände mig om stog Johan där med en toffel berädd att slå mig! :o

CHACHASHMED.

Jag orkar inte ladda upp bilderna ifrån igår och så för jag har sååååå många myggbett som tar död på mig. Har även lyckats fått ett myggbet i huvudet!. Sen gick man hela dagen i klackskor så nu har man ont i fossingarna och jag är fortfarande trött från igår. Kom hem vid 3 tiden. Hade as kul iallafall. Ska berätta om vad jag gjorde och det KANSKE ikväll. Men imorn blir det nog gjort iallafall.

Avslutning 9an Juni 13, 2011


In the end, var dethär allt som vart kvar av cigarren. Cigarrer kan aldrig ruttna så jag skulle spara den som minne. Låter lite wierd jag vet men jag är som jag är :D

Make me loose control.

Hello Mates! Ja nu sitter jag här med en jädrans värk i benen efter att ha gått hemmifrån till bergstekten och badat där med klassen och sen gått tillbaka. Och det är en vääääldigt lång väg dit, och sen denhär hettan på det också. När vi skulle gå tillbaka fick Veve och Emma ta av sig tröjorna för det blev alldelles för varmt. Sen kommer ju dom andra i klasserna och dom tvingades fort dra på sig sina tröjor. Jag frös faktiskt ett tag också xD. Mina ben är totalt dödaaa. Har så ont så kan knappt gå. Men jag som är så lat fick för mig när vi gick att jag inte skulle sluta gå och gå fortare istället för en gång skull. Älskar när man har träningsverk. Känner sig så otroligt duktig då, enligt mig känns det som ett tecken på att man tränat grymt bra!.
Imorn är det balen. Planerar att göra detta under dagen:

09.00- Skolan
14.00- Åka till Veve och sen så ska vi fixa oss där
16.30- Avslutningen i Nathanelskyrkan
19.00- Balen
ca. 22.00- Efterfest (kanske, it depends on om Veve, Mel, och Emma ska dit.)


Så i övermorgon kommer ni få se bilden på min underbart fina klänning!. Kanske till och med imorn kväll om jag inte är allt för trött efter dagen eller är full eller nåt skit.

Ja vet, jag svär mycket. Men jag svär hur jävla mycket jag vill!

No one really seems to care.

And I leave behind this hurricane of fucking lies.
I have lost my faith to this. This town that don't exist. So I run, I run away.
To the lights of masochists. And I leave behind this hurricane of fucking lies.
And I walked this line a million fucking times. But not this time. But this is enough. And but enough is enough. I will leave. After this bright period of my life. After school.


Let it be.

Ville bara passa på att berätta om dendär salt+snigel+Emma+ jag planen inte utförts ännu. Vart lite dålig på att berätta om vad jag gjort och vad som hänt på senaste tiden. Men anledingen till att dendär snigel planen inte utförts är för att Emma helt plötsligt inte kunde för något om att hennes mamma skulle komma hem idag, kommer inte ihåg riktigt. Men det ska hända!. Ska bara tjata lite på Emma :D . Och då lovar jag att det kommer komma upp en video och kanske några bilder. All i wanted to say for now. Har säkert glömt något nu men aja.

Runwaydreamz.com

Nu till sommaren blir det ju att ha mycket shorts. Iallafall för mig. Har nästan aldrig byxor på mig. Har jämt shorts. Även på vintern :D . Och nu är det så att jag hittat den här sidan som säljer några av dom snyggaste shorten jag sett!. Vill ha alla!. Alla modeller är så snygga!. Men grejen är den att dom är jävligt dyra. Kostar 122.00 -152.00 dollar vilket motsvarar 777 - 968 svenska kronor. Och sen kommer ju frakten på det också. Och dom beställs ju från Amerika och jag vet att det brukar bli väldigt dyrt att betala frakt ifrån Amerika. Har beställt en sak därifrån som kostade bara 80 kr eller något men hela summan blev något på 500 för att det kom från Amerika. Och jag känner mig inte så berädd på att betala över 1000 kr för ett par shorts. Men samtidigt är dom ju såå snygga. Vi får se om jag köper ett par. Runwaydreamz.com är iallafall sidan och du kan beställa dom där också :)
Åwh så snygga :




Mina personliga favoriter:


För att ni symboliserade det eviga.

Usch så trist. Ni som var dom som man såg upp till. Man såg på er och tänkte. Jag vill bli så älskad som dom älskar varandra. Och älska någon som dom älskar varandra. Ni var liksom det perfekta och finaste paret jag kunde tänka mig. Varje gång jag såg er så blev man glad. Kommer ihåg då ni nyss hade blivit tsm och jämt la upp sådana söta och vackra texter och bilder av varandra på era bdb'er. Och sen när han gav henne dendär underbara och fina låten. Jag kommer ihåg att jag alltid satt och lyssnade på den och hylldes av glädje och hopp. Enligt mig symboliserade ni den eviga kärleken. Ja det låter kanske lite löjligt men i mina ögon gjorde ni det. Så det är som. Om inte deras förhållande var evigt så kommer ingens vara det.

BECAUSE FUCK YOU, THAT'S WHY.


Hahah typ vår förra katt Albin som jag vi hade när jag var liten xD. Han gjorde så över hela huset :o xD

Jag vill ha min kk tillbaka.

Jag hatar dig Jennifer.

Dip Dye Hair.

Gud vad sugen jag blir på att färga såhär. Men jag har ju liksom redan alldeless nyss färgat och jag tror inte mitt hår blir så lycklig om jag färgar det igen, det sliter ju så mycket på håret när man färgar. Det jag tycker är snyggst är när man har blont hår och sen en galen färg längst ned. Vet inte varför, kanske det att det framhäver färgen mer när man har en så ljus hårfärg som blont?. Men det är deffenitivt eller sätt jag ska färga mitt hår någon gång!. Och jag längtar tills dess. Jag har så många olika hårfärger jag vill ha så det är inte sant. Och jag ska pröva alla. Det har jag bestämt.


Porr med Lindsay Lohan.

snyyyyyygg. blir sugen på långt, tovigt hår, svarta transparanta underkläder och på att röka. och jag hatar egentligen att röka. men det är förjävla fint ibland.

He was everything that I wanted.

You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be
But we lost it

Lets talk this over
It's not like we're dead
Was it something I did?
Was it something you said?
Don't leave me hanging in a city so dead
Held up so high on such a breakable thread
It's nice to know that you were there
Thanks for acting like you cared
Thanks for watching as I fall
And making me feel like I was the only one

He was everything, everything
that I wanted.
We were meant to be, supposed to be
But we lost it.


You can run but you wont come far.

Jag ska uppdatera strax. Har vart lat och inte orkat skriva men jag skriver snart. Ikväll. I promise.