...

Hora, ge fan.

Ena halvan av mig..

Jag vet att det blir bättre men det känns inte hittills. Jag fastnar i tankar och försöker ta mig loss. Vi bröt av våra band och dom gick av på mitten. Du högg mig i ryggen, vad va det som hände? Jag menar du och jag, vi skulle jämt va bästa vänner. Du har förändrats så mycket, jag vet knappt vem du är. Vart tog den personen vägen som alltid fanns där? Jag tror du vet vem du är, behöver inte säga namnet. Du förlorade min tillit när du släppte min hand. Jag tog hand om dig när ingen annan gjorde det. Men jag blev lämnad här, som tack för hjälpen. Jag försökte göra allt, men det va du som gjorde fel. Löften om att bry sig som inte längre finns mer. Va ärlig mot dig själv, va det såhär det skulle bli? I så fall trodde jag fel om hela dig och ditt liv. Du var en ängel för mig så varför hände det här? Ett misstag som förändra allt, hela min värld. Så klart jag vill va vänner, men jag behöver ett förlåt. Du har inte sagt förlåt, så jag kan inte ta emot det. Vill du ha mig vid min sida så är jag där, bara du säger förlåt. Alla minnen stannar kvar och alla stunder som vi skrattat. Det var du och jag till döden, ville aldrig ha någon annan.

 


_ _ _ _ _ _

Your beauty is beyond compare. With flaming locks of auburn hair. With ivory skin and eyes of emerald green. Your smile is like a breath of spring. Your voice is soft like summer rain. And I cannot compete with you. He talks about you in his sleep. There's nothing I can do to keep from crying when he calls your name. And I can easily understand, How you could easily take my man, But you don't know what he means to me. You could have your choice of men, But I could never love again. He's the only one for me. I had to have this talk with you, My happiness depends on you. And whatever you decide to do. Please don't take him just because you can.

Believe me when I say so,

I want you to know how things can feel
Keep you away from what is out there, 
I wanna prepare you on for what’s real


Fuck this shit.

Fuck this jag jobbar istället.

Hollywood Undead- Bitches


We were supposed to die hand in hand.

But you better hold on,
So many things I need to say to you
Please don’t, don’t let me go
And we said we would die together


What goes on in my mind.


Sometimes people play hard to get because they need to know the other person's feelings are real.


Norrsken

Kom förut idag och tänka på en sak, norrsken. Jag vet att det är jätte fint efter alla gånger jag sett det i ex filmer. Så jag satte mig och kollade på bilder och videos på norrsken. Det är så otrolig vackert. Något av det vackraste på denna jord ju. Och om det är så vackert på foton och videos, tänk då hur vackert det vore att se det irl!. Och vetenskapsnörd som jag kan vara ibland så satte jag mig och tog reda på hur det uppkommer.

"Polarsken är ett himlafenomen som uppstår när laddade partiklar (huvudsakligen elektroner) som accelererats till höga energier i jordens magnetosfär kraschar i atmosfären. Sådan acceleration sker bara i vissa områden i magnetosfären, vilket gör att polarskenet huvudsakligen uppträder i ringformade områden runt jordens två magnetiska poler, polarskensovalerna. När partiklarna når atmosfären på hög höjd kolliderar de molekyler, och atomer så att dessa hamnar i ett mera energirikt tillstånd, en del kollisioner leder också till jonisation av molekyler och atomer. När de sedan återgår till sitt normala tillstånd och avger den extra energin emitteras ljus i de olika färger vi ser i polarskenet."

Så sjukt intressant ju!. Det är sååå fint. Det är något jag verkligen måste se innan jag dör! Vill flytta till Pajala så jag kunde se det ganska ofta. Satt till och med och kollade på lägenheter och skolor i Pajala på datan. Hatar ju ändå Tierp, vill ju ändå härifrån, så varför inte Pajala!?. Haha, jag är en sån drömmare. Tror hela min hjärna är ett enda norrsken av drömmar, haha :)

 Se denna videon på en massa Polarsken, så sjukt vackert så jag dör! + att låten är också fiin!


Vissa personer är så dumma i huvudet att jag fattar inte hur dom ens kan gå.

Finns det för i helvete inga jävla tjejer som kan vara trogna vänner därute!?
Som inte bara sätter killar som dom känt i en vecka före sina bästa vänner sen 3- 10 år!?

Just for one night, something real.

Jag skulle göra vad som helst bara för att få din tröst en kväll. En kram. En mening som får mig må bra.
 
 

Hälsingland <3

Hittade just en låda med en massa brev och teckningar som jag fått av alla mina underbara vänner ifrån Trönö. Jag har inte läst och kollat på dom på år och jag är seriöst förvånad att så små barn kan skriva sådana vackra saker, att dom kan förstå så mycket om vänskap och kärlek. Jag kommer aldrig glömma er.  Jag började gråta av hur mycket jag saknar er alla. Jag kommer ihåg de första dagarna när jag jag hade flyttat. Jag grät varje kväll pga att jag verkligen inte ville bo här. Jag ville vara hos er. Hemma, i Trönö. Och det värsta av allt dom kvällarna var att när jag mådde så så ville jag inget annat än att vara hos Jennifer. Jag kommer ihåg att jag grät och skrek efter Jennifer. Jag ska flytta tillbaka till Trönö en dag. Alla människor där verkar vara så mycket bättre än här. Jag må ha bott här ganska länge nu. Men mitt hem är ändå Trönö.

Bullshit.

Jävla hora ta och säg sanningen för en gång skull. Glöm att vi ska låta dig komma undan med att såra alla bara för att alla ska gilla dig. Du är så falsk så det är inte sant. Väx upp och säg sannigen. Bättre att du gör det än att alla får reda på det genom oss. Du skämmer bara ut dig själv.
 
 

God i'm torn apart inside..


Haha :)

- "PAPPPAAAA!!"
- "Vad?"
- "JAG HAR SETT MARCOOLIOS KUK!"
5 min senare
- "PAPPPPPPPPPPAAAAAAAAA!!!!!"
- "VAD?"
- "JAG HAR SETT FREDDE GRANBERGS KUK OCKSÅÅÅÅ!!!"
- "Skiter väl jag i!"


Moa Lignell - Whatever They Do