Ena halvan av mig..

Jag vet att det blir bättre men det känns inte hittills. Jag fastnar i tankar och försöker ta mig loss. Vi bröt av våra band och dom gick av på mitten. Du högg mig i ryggen, vad va det som hände? Jag menar du och jag, vi skulle jämt va bästa vänner. Du har förändrats så mycket, jag vet knappt vem du är. Vart tog den personen vägen som alltid fanns där? Jag tror du vet vem du är, behöver inte säga namnet. Du förlorade min tillit när du släppte min hand. Jag tog hand om dig när ingen annan gjorde det. Men jag blev lämnad här, som tack för hjälpen. Jag försökte göra allt, men det va du som gjorde fel. Löften om att bry sig som inte längre finns mer. Va ärlig mot dig själv, va det såhär det skulle bli? I så fall trodde jag fel om hela dig och ditt liv. Du var en ängel för mig så varför hände det här? Ett misstag som förändra allt, hela min värld. Så klart jag vill va vänner, men jag behöver ett förlåt. Du har inte sagt förlåt, så jag kan inte ta emot det. Vill du ha mig vid min sida så är jag där, bara du säger förlåt. Alla minnen stannar kvar och alla stunder som vi skrattat. Det var du och jag till döden, ville aldrig ha någon annan.

 


Kommentarer
Postat av: A.T

Vem var det som lät dig komma hem till mig när du var ensam med din moder. Vem var det som prata med henne så hon skulle bli lugn? vem var det som prata med dig när dina vänner inte fanns där, vem hjälpte dig att ta bort alla silvermaskar från ditt rum?

Du skriver som att jag aldrig hade gjort något för dig. Du skriver på ett sätt där jag verkar vara så ond och elakt och lägger allt på mig. Du skiver som att jag aldrig gjort något för dig.
Vill inte att du skriver om mig på ett sätt som kan få folk att tycka illa om mig.

2012-09-01 @ 23:49:39
Postat av: Anonym

Du försökte även hitta en ny ängel hela tiden och det skrev du på sms till mig.

2012-09-01 @ 23:54:27

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback