Jag älskar min Milou!

Jag har skrivit engelska nationellprov idag, lessna efter en timme typ. Då hade jag fått en otrolig skrivkramp och jag ville bara hem. Så jag förkortade min text så jag får nog sämre betyg nu. Men vet att jag får G iallfall. Om jag känner mig rätt. Pappa följde med mig ut och fota Milou nyss. Det blev inte  många asbra foton för vi var ute så kort tid för han hade ont i knä't och ville gå in. Och jag kan typ inte direkt gå ut själv för jag har ju OCD så jag får svårt att ta i handtaget för att gå in sen. Och jag kan inte gå ut i en tjock tröja och dra in armen i ärmen så jag typ får tyg för handen så jag kan öppna dörren, för att det är för varmt att gå i tjocktröja. Och jag vill inte bära på en vante för då kommer folk undra varför jag bär på vante. Mitt i våren också.

Undrar ni vad han gör? . Hahah, ni kommer inte tro mig men han jagar faktiskt gruset!. Men kopplet räckte inte så långt så han stog och gjorde sådär xD


HAHHA. Världens finaste min! :D

Asso han har ju fan så lång tunga att han skulle kunna trycka upp den i näsan och komma upp till hjärnan! :o

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_26.html

2011-04-27 @ 19:21:39
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback