Our lives are our greatest art.

Kom nyss hem ifrån Marma. Blev inge majkase med några kompisar i år. Blev med mamma och pappa och Milou.
När vi kom dit blev Milou rädd, antingen för att det var så mycket folk där eller för kasen. Jag tror det var alla männsikor. Så vi tyckte synd om honom så han fick sitta i bilen istället. Tog en massa foton. Särkillt på fyvärkerierna. Vi träffade Erik som vi inte träffat på länge, och Ida. Ida kände inte igen mig tydligen för jag hade förendrats så mycket sen sist. Och i guess i have. För innan hade jag typ inte näspiercing, färgat håret, löshår, smink och så.Hon ville bli fotad så jag tog foton på henne men jag vill inte lägga ut dom för jag vet inte om jag får det för henne. Sandra fick jag inte träffa för hon var på majkase i Älvkarleby. Synd. Hade varit roligt att träffa henne. Jag älskar majkase!. Den bästa jag upplevt typ är från när jag var mindre och hela byn i Wijj sammlade ihop saker till en egen majkase. Hade jätte kul då men massa gammla vänner. Och när jag åkte hem så köpte jag en glass att mumsa på i bilen.

Asso jag vet att det blir stor bildbomb nu om abslout ingenting men bryr mig inte. Av någon anledning har jag svårt att välja vilka bilder jag ska ladda upp och inte så jag laddar upp alla.
Fast vissa har jag ju tagit bort, skulle vara typ 100 fler bilder annars.

Mamma tog upp Milou för han var rädd och då klättade han upp på hennes nacke xD

Pappa :)

Erik och pappa.

Erik, pappa och mamma.

Sen tog majkasen slut.

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback