Demi Lovato - Give Your Heart a Break

Älskar denhär låten. Den känns så äkta. Älskar Demi. Hon är verkligen en person som är menad för att vara artist, med den underbara rösten. Hon har verkligen talang. Hon verkar vara en person med fötterna på jorden. Som vet sjukt mycket om livet. Det märker jag på hennes låtars texter. För enligt mig själv vet jag så mycket mer om livet än många andra. Jag kanske har fel, men jag tror faktiskt det ibland. Och jag märker på hennes låtar att hon också vet mycket om livet. Vet att hon mått väldigt dåligt de senaste åren, men folk som pressade henne på droger, självskadebeteende och depression. Jag vet verkligen hur det är att må dåligt och jag tror verkligen hon vet det också. Och att se henne så glad och ge sina fans ett så underbart magiskt hopp fyller mitt hjärta med hopp och kärlek.
 

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback