NEW IN: Piercingar

Nu tappade jag bort min sista näspiercing. Fan att dom ska vara så små och så lätta att tappa bort! :o
Men nu blev det iallafall dags att skaffa nya näspiercingar så jag beställde just från en jätte bra piercingsida som heter piercing.nu. Där beställde jag och en kompis våra piercingar för nåt år sen. Sidan är as bra!. Har jätte bra grejer som håller bra och allt. Billigt och när man beställer för en viss summa eller mer så får man ett eller två till smycken på köpet. Vad summan är kommer jag inte ihåg. Det fick iallafall jag och min kompis förra året. Vi blev jätte förvånade när det låg två extra näspiercingar i påsen. Sen hittade vi en lapp där det stod att det var en gåva :). Hur sjukt bra är inte det!? :D. Och att vi fick just näspiercingar också!. Inte direkt, bröstpiercing eller nåt som ingen av oss hade xD :D

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback