Eftersom jag uppdaterat så dåligt..

Eftersom jag har uppdaterat så dåligt så kanske jag ska skriva vad jag gjort på den senaste tiden. Men jag kommer inte ihåg vad jag har gjort för längre sen än förra veckan :o. Så ni får iallafall veta vad jag gjort de senaste två veckorna :)
 
Förra helgen grillade jag med några vänner :D 
Jess, Jag och Emm :D. Älskaarrroooomm <3
Vi bestämde oss för att skicka flaskpost!. Fint brev vi skrev :D Vi hittade inte annat än en blyertspenna och toa papper. Men man tar vad man haver ;)
Apparently, så gillar Jennifer att fota mig när jag sover och är nyvaken.
Leah, min tremänning :)
Jag är klumpig jag ramla ur stolen, jag lovar!. Det var inte Leah (Den lilla flickan) som gav mig spö..
Jennifer och Magnus skulle säga hej då och som den Paparazzi jag är så tog jag upp kameran och fotade sötnosarna. Dom är så sjukt söta, eller hur!? :)
Jennifer, jag, och Hamid :D
 
Kom hem ifrån Kramfors igår. Vi skulle åkt hem på söndagen egentligen. Men sen ringde pappa från sjukhuset och sa att han skulle bli utskriven går, så vi åkte hem. Ni kanske fått höra det, men min pappa har legat på sjukhus. Ska skriva mer om det i ett annat inlägg sen. Tror inte ni tycker det är intressant att höra om min pappa. Men jag bryr mig inte ett skit om det, för jag skriver mest på min blogg för att komma ihåg saker jag gjort i mitt liv, samla alla mina minnen på ett ställe, och skriva om mina tankar. Men vill ni läsa om det, ja gör då det. :)

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback