Yttligare ett tatuerings inlägg

Ååååwh, här är alla tatueringar jag vill ha. Vill ha en nununu. Men får inte. Planerar att försöka övertala mamma  och pappa idag igen, måste vänta tills mamma kommer hem från jobbet bara. Vill så gärna ha en. Sparar mina pengar direkt om jag skulle få det. Har fortfarande svårt att bestämam vilken tatuering jag vill ha, vill juu ha så många. Men ska bara ta en nu då. Men sen när jag blir typ 28 år eller nåt kaaanske jag tar alla. Fett snyggt med tjejer ändå som har många tatueringar, men jag vill inte ha det, iallafall inte nu.
Denhär är jag också ganska inne på. Kanske vill ha texten "Love is like a brick, you can build a house or you can sink a dead body". Not sure yet. Eller så tror jag nu att jag vill ha en text för Ludde där. Han måste jag ha en tatuering för, han var den mest äkta och underbara jag nånsin mött. Jag vill tatuera in någonting på mig till hans minne. Så jag aldrig kan glömma honom. Egentligen skulle jag aldrig kunna göra det ändå, men jag vill hylla honom.
Lady Gaga har en assnygg tramp stamp, den är nog den jag som mest vill ha, men inte helt 100%.
Denhär tatueringen är sjukt cool, och när man rör på ryggen ser det ut som att dom vingklippta vingarna rör sig :)
"No lies just love" vill jag också ha, passar in på mig. För Lögner och lögnare är det värsta jag vet. Och tatueringen är sjukt snygg.
 
 
 
Btw vill ni ha någon tatuering? :)
Trackback
RSS 2.0