Vi kommer ALLTID att minnas dig Alice.

Ni vet Aston och Alice videorna som jag älskar och visat er?. Alice sprang bort för ett tag sen. Har seriöst om jag sett en katt kollat på om det är Alice eller inte. Men hon har nu ännu inte kommit tillbaka. Så vi alla börjar frukta att hon aldrig kommer tillbaka. Lyssna på Astons tal och se den underbart fina minnesvideon!. Alla klagar nu på att Alice VS Aston 3 inte kommer kunna komma ut nu. Men vafan, skit i det. Alice är ju så mycket viktigare än det. Tänk särkillt på John, Mikael, Pontus, och alla andra i malvinstudios. Dom har antagligen vuxit upp med henne och jag är jätte säker på att Alice var en sån underbar katt som man aldrig kan ersätta. Precis som Ludde är för mig.

Alice vi kommer alla aldrig glömma dig. Särkillt inte dom från malvinstudios.


Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback