VEMS FUCKING TRÖJA ÄR DET SOM HÄNGER HÄR!?

Vem fans tröja är det som hänger här på min torkställning!?. Seriöst, måste veta för jag vet verkligen inte vad den kommer ifrån. Varken mammas, pappas eller min. Och ängels är det inte häller för hon har inte vart här på ett tag. Ve
m fan tillhör den!?!?
Pappa säger att det måste vara någon killes men det kan inte vara någon av deras!?. Ingen av dom gillar sådana tröjor.
haha, någon måste ha gått och hängt upp en tröja på min torkställning mitt i natten när jag sov eller nåt xD
Vem fans tröja är det som hänger här på min torkställning!?. Seriöst, måste veta för jag vet verkligen inte vad den kommer ifrån. Varken mammas, pappas eller min. Och ängels är det inte häller för hon har inte vart här på ett tag. Vem fan tillhör den!?!?
Pappa säger att det måste vara någon killes men det kan inte vara någon av deras!?. Ingen av dom gillar sådana tröjor.
haha, någon måste ha gått och hängt upp en tröja på min torkställning mitt i natten när jag sov eller nåt xD


Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback