Update

På fredagen så åkte jag till Melissa för att ta kort, Temat var, Alice i Underlandet och Rödluvan så när dom är klar redigerade så kommer dom upp!
Sen åkte jag hem för att köpa handsprit, käka, duscha, och diskutera med mamma och pappa så jag ska få ta läpppiercingen. Sen åkte jag tillbaka så spelade Jessica, Melissa, Emma och jag in till en film som är på G!, men sen skulle Emma hem ett tag men kom inte tillbaka, så vi gav upp filmandet för idag. Nu sitter jag vid Melissas laptop medans hon redigerar bilderna. Jag kan för den delen inte redigera förren jag kommer hem eftersom Melissa inte har Gimp på sin dator och jag får inte ladda ner det. Så haft fullt upp och inte kunnat skriva. Men nu vet ni detta iallafall!, poss!


En liten sneakpeak ;D


Kommentarer
Postat av: amanda

re: ja klart jag ska :D jag kommer bara vara där i en månad isf, och det är med mitt projektarbete som man gör i trean. jag kommer blogga så mycket jag kan om jag åker, men jag vet inte hur det ser ut med internet osv där. kram på dej :D

2012-01-22 @ 16:30:25
URL: http://kissmybones.blogg.se/
Postat av: Denise

Amanda: Jaha okej!, awesome! ;D kram!

2012-01-22 @ 17:03:59
URL: http://wolfiiie.se/

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback