Imorgon börjar skolan!

Imorgon börjar skolan igen!. Dom flesta började skolan idag men inte vi, vi börjar imorn. En sida av mig skriker " NOOOOOOOO.." medans den andra sidan säger "Jaa!, jag har saknat skolan lite och mina underbara knasiga klasskompisar". Ska gå och lägga mig tidigt ikväll, vilket säkert inte kommer gå så bra eftersom jag inte vänt tillbaka på dygnet än. Men är ganska pepp på skolan igen. Fasten jag inte har varken pluggat det jag låg efter med eller fixat rummet.

Sen imorgon efter skolan ska jag in till Uppsala på bup möte, vi ska kräva en ny medicin och någonting som kan göra mitt liv med OCD'n lättare. Typ, gratis handsprit eller någonting. Wish me luck u guys!

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback