Malodifestivalen, Anna Gina, Lorren och Dead by April.

Vad tyckte jag om årets malodifestivalen?  Jo, jag tycker det är as bra att Anna Gina är med!, hon är så sjukt rolig. Och hela meldofestivalen i år är mycket roligare pga av det! Anna Gina äger ju! +att nu är det mer olika sortes låtar i melodifestvalen!, mer för alla!. Och är så sjukt bra eftersom alla inte tycker lika :). Inte bara för en massa gammla gubbar och gummor xD, nu var ju ex Dead by April med till och med :D . Årets melodifestval har växt nu i mina ögon :)
Dom sjung om det också, "Inte bara bögarnas fest!" hahah fett bra den var. Se den här under :)


Mina favortiter, Satt och spamm ringde tills min mobil fick slut på pengar för att domhär skulle gå vidare xD. Men mest Dead by April och Loreen. Och dom kom båda vidre till finalen!, säkert tack vare mig ;D hahah. 


Kommentarer
Postat av: bea

det känns lite fail, ajg ångrar att jag iten såg på melodifestivalen x'D

2012-02-05 @ 22:09:21
Postat av: Denise

Bea: Haha okej xD

2012-02-05 @ 22:49:36
URL: http://wolfiiie.se/

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback