World Trade Center


Idag är det 11 september och det är 10 år sedan som två plan kraschade in i de två tornen i New York. jag tycker att det är så svårt att greppa, vad var det egentligen som hände. Hur kändes det för de som satt fast, vad tänkte dem? vad sa dem till varandra? några hoppade ut genom fönstrerna? varför? de visste att de skulle dö då.
jag tycker att den här videon ger en bra bild om hur det kändes där inne. att inte kunna andas, se och att känna paniken. Och jag gråter när tornen rasar och han skriker.

minns ni vad ni gjorde när ni fick reda på att detta hänt?
Jag var 5 år, jag kommer inte ihåg att jag grät eller så, men jag minns att nyheterna gick om och om igen. Visade samma bilder på ett plan som störtade in i två stora torn.

jag kan inte föreställa mej hur det känns att förlora en närastående i en sådan här tragedi, men mina tankar finns hos dem idag. rip alla människor som dog 11 september 2001.

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback