The Ward


såg just denna as bra filmen!, den borde ni verkligen se!. det är en skräck film som handlar om en tjej som kommer in på ett mentalsjukhus under 50-talet och det var under den tiden dom fortfarande höll på med elchoksbehandlingar, lobotimeringar och sånna saker vilket idag är olagligt. helt klart en av mina favoritfilmer! <3


+att jag gillar verkligen skräck filmer och filmer om mentalsjukhus för jag hatar sånna och har tyyyyp vart på ett sådant förut så jag förstår mycket därfrån. men inte helt eftersom dom inte har saker som elchocksbehandlingarna och de längre, men jag tror  att vissa fortfarande håller på med det ändå så jag var rädd under den tiden att något sånt skulle hända mig. och jag förstår hennes oro att inte få komma ut och vilja rymma och inte vilja svälja medicinerna och så.

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback