Roliga,äckliga får och coola kor!

Förrförra helgen så var ju en del av oss i gänget hos Joppe och hade en liten mini fest kan man väll säga och då visade Veve och Felix oss denna video!, Jag blev kär i det äckliga störda lilla fåret genast och nu är jag så gott som gift med filmen! :D . Den är så äcklig ibland också, typ när det ploppar ur massa får bajskorvar och sånt xD Musiken i videon är bra också :D
MEN ÄLLLSKAR DEN SÅ KUUUL!  ahahhahahah<3

Sen visade Veve och Felix också denna och fan va coola kor detdär är asso!, vi satt och diskuterade hur coola och fina koor är och sånt och sen kom videon igång mer och vi löpte ut i amok av skratt! xD
När jag blir stor vill jag bli en såndär cool  ko! :)


Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback