Night lingers on, we'll be safe until dawn in the happyland


Är lite smått sur nuuu, vill va med någon men allaa är uppatagnaa D:
Sugen på att snygga  till mig lite också, inte fixat mig ORDENTLIGT på aaas länge nu. Nej jag har inte direkt något intressant att skriva just nu men jag kände mig lite skyldig till att göra ett inlägg eftersom jag är så dålig på att uppdatera

btw anledningen till att jag har så störd frisyr är för att det är as ofixat och jag sminkade mig typ innan så då behövde jag sätta upp håret sådär i ett diadem så inte luggen eller något skulle komma ivägen när jag sminkade mig :D

Nu ska jag kelaa med min Punior!, (katten), haha. funfunfun

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback