Lejonkungen keeps me alive.

Lejonkungen var den första filmen jag någonsin såg i hela mitt liv, pappa brukar berätta om när jag var liten och alltid kollade på den, kollade på den hela dagarna om och om igen. Och ibland så låg jag på pappas mage och kollade på den tillsammans med honom och somnade. Har alltid kännt något speciellt "band" till den filmen, den innehåller nästan all tro jag har och ger mig hopp och förklarar livet för mig och den är helt underbar. Till exempel så säger dom att alla stora kungar är stjärnorna på himlen, det tror jag på. Fast inte att det är kungar, dom är en person. Tror nästan på att det är något slags öde mellan mig och lejon också, för jag är ju lejon i stjärntecken också. Lejonkungen får mig må bra när jag mår dåligt, älskar det. Har faktiskt en liten dröm om att flytta till Afrika och plugga i Kenya. Får se om det blir något av det i framtiden.

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback