Kramfors när jag blir 18

Börjar tröttna på allt här, vill bara flytta. Till ett eget hus i Kramfors och bo med ett par kompisar, har redan börjat planera saker för framtiden. Jag ska skaffa jobb, ta ett lån, köpa ett underbart hus och så ska mina kompisar få bo där med mig mot att dom slipper betala hyra så får dom stå för saker som mat till huset, toapapper och sånt. Det blir ju även billigare för dom. Då ska jag ha så otroligt kul men Jennifer, saknar dig jennifer btw, ska försöka komma till kramfors så fort som möjligt. Jag har kommit på att jag min moster nettan har mitt dröm hus!, så om hon någon gång ska sälja det så ska jag göra allt jag kan för att få köpa det!. Vill inte ha något annat hus, älskar det.
Fast nu är det ju 2 år kvar tills jag blir 18 så det är ju långt dit men jag längtar såå. Men jag vill inte lämna mina underbara vänner, ska försöka få dom följa med mig då men det blir nog vääääldigt svårt.

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback