Avril Lavigne - Wish You Were Here

Love this song almost as much as i love him!,


En av Avril Lavignes nya låtar. Älskar henne, hon och hennes låtar har hjälpt mig så otroligt mycket under en svår del av mitt liv. Hennes låtar fick mig känna att "låtarnas känslor" var samma som mina då och då kände jag mig inte ensam. Och så gav dom mig ofta hopp och visade mig att jag faktiskt förtjänade bättre än så som det var då och fick mig ta mig ur det.
Den här låten får mig att tänka på någon mycket speciell som inte längre finns. Börjar nästan gråta när jag hör låten. Den väcker starka känslor.

Kommentarer
Postat av: Linn

Kul att du är med och tävlar!

Hur mår du :-)?

2011-09-11 @ 19:00:43
URL: http://linnhahne.myshowroom.se

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback