Who's the bitch neeeaaaw!?

Stack med tåget till Upplands väsby där Micke mötte mig, Vi satte och på tåget som jag åkte med till Upplands väsby för vi trodde det gick till Stockholm central efter. Sen när vi sitter och väntar på att tåget ska åka ser Micke att det står "Tierp" på skylten och vi frågade en kille och tåget var påväg tillbaka till Tierp!, så vi stack ur tåget i SISTA SEKUNDEN! xD. Ah sen när vi kom till Stockholm central så  träffade vi några av Mickes kompisar och sen käka vi på en thairesturang och vi käkade båda äggnudlar med kyckling :), goooooottt, mätta blev vi. Sen gick vi till en godis butik!, dom hade aaaaaas mycket godis som såg gott ut, godis jag aldrig smakat, godis jag saknat från när jag var liten, ja allt!, blev lite impad för att jag inte vart i en sån butik sen jag var liten xD Vi köpte bara massa salta och sur godisar, nom nom nom.
Sen stack vi till Ica eller nån affär och köpte Cola och chips. Påvägen till ett tåg sen hem till honom så skulle han åka ner för ett räcke i en trappa och räcket var en ganska sneeeeky ficktjuv som nästan snodde hans plånbok!.
Hade as kul hos honom, men han var elak och kittlade mig :c
Vi kollade på The new guy, så jävla rolig film! hahahahaha xD. så bäst!, "Who's the bitch neeeaaaw!?"
Man måste säga det som "neeeaaaw" eftersom det är en neger som säger det så det ska låta rätt xD
Vart vår standard replik typ. Hade as mysigt med honom. Sen kollade vi på Ronny och Ragge lite, att säga "fan" i slutet av varje mening som dom gör vart också vår standard replik xD
När vi sen skulle åka tåg tillsammans till Upplands väsby så var det aaaaaaaas mycket folk på tåget från Stockholm central till Upplands väsby D: . Fick stå upp, vart varmt och man kunde inte röra sig eller någonting, och när tåget bromsade så kunde man ju inte hålla i någon stolpe eller nåt för det var så trångt och så, så man ramla nästan ibland xD, fast fick hålla i Micke som la vantarna på en stång :)
Vårt gooda godis ;D
Micke vart lite smart och gjorde en skål utav chips påsen. Så slipper det prassla och det blir enklare att ta chips och man ser vad det är för chips på "skålen" typ :D
Micke fota mig men jag fick inte fota honom!? D:
hahah, ah SIEG HAIL MICKE :D
Snodde mina vantar och satte dom under tröjan så att det såg ut som han hade bröst xD, han gick och brösta upp sig för att visa sina nya boobies :D. Micke: "Är den ena sne?" hahahahha xD
Sötböghög :)
Trackback
RSS 2.0