What does words mean?

Är as trött nu, känner mig as sliten och trött, vill bara vara hemma och vila ut och allt, gjorde prov i skolan idag sen åkte jag till Melissa för att planera hennes halloween fest med henne Jessica och Emma, hade as kul med dom, fiiina chejor. Jessica med hennes sjukt roliga röst som hon får när hon bli tjicklad vid halsen och att hålla fast Emma och tejpa på hennes ansikte :). Men nu är jag som sagt as trött, och det är inte så kul att pappa tjatar på mig hela tiden om allt. "inte sitta vid datorn, gå och ät nåt, ta medicinen, gå och lägg dig" osvosv.
Vill bara ha en söööt pöjk nu, som darlin', gillar ju också tjejer men jag har mina perioder då jag helst vill ha en tjej och ibland en kille, nu är jag i pojkperiod typ, hahah,
men ah, funfunfun, darlin' show me love?
Och nej mina ben är inte håriga eller nåtsånt det ser ut så för tightsen är typ sönder och har fuckat upp sig totalt D:

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

hej! Undrar om du skulle vilja klicka in på min blogg och säga vad du tycker, kika igenom arkiven och kategorierna! Bra/dåligt? Skulle du vilja komma tillbaka? Vad skulle du vilja läsa mer om? Ha en bra dag!

2011-10-12 @ 14:43:58
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: Denise / Wolfiiie Vanity :D

JOZ♡: Ja visst skulle jag kunna göra det! :D

2011-10-12 @ 17:57:36
URL: http://wolfiiie.webblogg.se/

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback