Läpppiercing!

Jag är as sugen på att ta läpppiercing nu!, vill vill vill vill!, MEN, alla fjortisar har börjat ta det nu. Blir så fett arg!,och converse, det är en fjortis grej nu. Fast förr vare emo. Och stort hår va emo, men nu fjortis och samma med smink.
JDSOFVJOJDSOVDSHDSIH och converse det märket står liksom för 'rock, hårdrock, musik
inte jävla fjortis skor som alla ska ha bara för att det är märkesskor typ
bajs Fan ta fjortisarna!
men jag funderar just nu på att ta det ändå bara för att jag är såååååå sugen på att ta läpppiercing, så nu kommer frågan. Tror ni jag skulle passa i läpppiercing? :)
och converse
det är en fjortis grej
nu
fast förr vare emo
och stort hår
va emo, men nu fjortis
och samma med smink
och gpihngopea
och converse det märket står liksom för 'rock, hårdrock, musik
inte jävla fjortis skor som alla ska ha bara för att det är märkesskor
typ
bajsFan ta fjortisarna!
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Rebecca - VINN SMYCKE I MIN BLOGG

Det är sjukt snyggt med piercing där! Tycker du ska göra det, även fast det har blivit en "fjortisgrej" :)

2011-10-08 @ 17:58:11
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/
Postat av: Denise / Wolfiiie Vanity :D

Rebecca: Eller hur! :D, vi får se hur jag gör :)

2011-10-08 @ 18:03:09
URL: http://wolfiiie.webblogg.se/

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback