I doubt everything.

Är du nöjd nu?. Jag tvivlar på alla, jag tvivlar på kärlek. Jag tvivlar  på mina vänner. Jag tvivlar på allt och alla.
Dethär är ditt fel. Pga av att du ljög och allt för mig blir mitt liv så svårt att leva. Svårt att lita. Jag vill så gärna lita på någon men känns inte som jag kan det. Tårar rinner från min kind för att du förstört mitt liv så enormt. Känns som den ända jag verkligen kan lita på är Ängel. För hon är en av dom få personer som verkligen BEVISAT för mig att hon alltid finns för mig
"Jag ska skydda dig ängel, dom ska inte få ta dig ifrån mig, även om jag så måste göra våld mot tjänsteman". Det är till exempel ett tillfälle hon bevisade för mig att hon verkligen är en riktig ängel. Jag saknar henne nu.

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

Veckans blogg vinnarna har nu blivit utsedda!

Kika om du vann länkningen på 1200 bes! Puss

:)

2011-10-14 @ 00:28:05
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback