Gratismakeup!

För några år sedan tipsade Melissa mig om denhär sidan, den har funnits nu ett tag jag jag tycker personligen den sidan är as bra! :D, när du blir medlem där så kan du få poäng, av att bland annat värva andra personer till att bli medlemmar (så som jag gör nu) , logga in varje dag och delta i tävlingar på sidan. När du har fått upp poäng till ett speciellt antal så kan du skicka efter pressentkort i tex, HM och sånt. Så på ett sätt kan du tjäna PENGAR på att bara logga in varje dag, delta i tävlingar och värva andra till sidan :) Hur bra är inte det va? :D Rekomenderar sidan till 100%! :)
Klicka på bilden för att registrera dig :)

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

sv: oj, haha! Tack så jätte mycket!! Nu blev ja glad :D ha en jätte bra dag! kram

2011-10-13 @ 14:29:35
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback