älskar er Melissa Jennifer Annette och Viktor!

för första gången känns det som någon bryr sig om mig, melissa jennifer annette och viktor, tack!
sen har ju också melissa dom bästa föreldrarna i hela världen, har aldrig trivits bättre med några vuxna som hennes manmma och pappa, dom är också snälla och bryr sig, tack till er också! :)
Ni är äkta vänner som det verkligen inte finns många av. vill verkligen aldrig förlora er, hoppas ni alltid kommer vara mina vänner tills döden <3
så som texten säger skulle göra för mina vänner, och jag trodde dom skulle göra så för mig också. men igår insåg jag att det bara är melissa jennifer ängel och viktor som skulle göra så :)

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback