Okej det gick inte så bra..

Jag började vrålkäka och gick på en baconchips påse som jag åt upp. Sen gjorde mamma nudlar och chickenbits till mig, när jag hade ätit typ hälften av det var jag as mätt. Men tvingade mig själv äta mer. Så jag gav typ upp efter bara en timme. Fan ta Citalopran, hatar den. Blivit så äckligt mätt nu att jag bara blir äcklad av mat. Orkar inte röra mig och skulle bara vilja sitta och spy ut allt så jag slipper må såhär äckligt. Och ändå är jag sjuuukt besviken på mig att jag inte åt mer. Pappa ska ringa min läkare på måndag så jag kan få ta bort denhär medicinen så fort som möjligt.
Vill vara fetare och få större bröst och allt. fml.

fotot gav mig lust att bara ha min egna lägenhet och sitta naken på toan och spy, donno why jag vill vara naken men det är faktiskt as skönt ibland att vara det.

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback