Moa Lignells kärlek för sin bror <3

Ingen i idol har nånsin berört mig så mycket som Moa Lignell gjort igår i idol, jag och Nermin satt och kollade på reprisen idag och jag grät när hon pratade om hur mycket hon älskar din bror, när hon sjöng och man fick se honom gråta, och när hon hade sjungt. Dethär är äkta kärlek. Och hon sjunger så jäva fint också, tror hon är min idol faktiskt, skulle göra allt för att få träffa henne, få hennes atograf, hon måste vinna, jag svär jag ska från och med nu ringa och rösta på henne allt jag kan. När hon sjöng denhär låten berörde hon mig så djupt i hjärtat. Önskar jag hade en syster som henne.
ni måååste kolla!

Eller hur!

Kommentarer
Postat av: Lotta Björk

Dom som är kvar i idol nu är så sjukt GRYMA! :D

2011-11-28 @ 19:29:19
URL: http://bigbigsmile.devote.se
Postat av: Denise / Wolfiiie Vanity :D

Lotta: Ja eller hur!, Jag gillar bäst Moa och 2a kommer Robin :D

2011-11-28 @ 21:08:34
URL: http://wolfiiie.se

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback