Legenden om Såspäron!

Som ni som läst lite här förut så vet ni att jag och mitt gäng längre varit ett fan av Malvinstudios :D
Dom äger och många av killarna där är snygga ;D . Men hela vårt gäng har varit som besatta av Såspäron låten. Och som mest i våras, nu har en ny video kommit ut från Malvinstudios på deras youtube kanal! :D
Det är legenden om Såspäron!  Klicka HÄR för att komma till deras kanal :)
Se den, älska den!

Videon är ju bäst också! :D


Äpplen, apelsiner & banan,
Fy fan, jag spyr på en gran.
Jag skuttar glatt med den episka ängen
Jag sover med massa päron i sängen!
Äpplen, apelsiner & banan,
Fy fan, jag spyr på en gran.
Jag skuttar glatt med den episka ängen
Jag sover med massa päron i sängen!

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut valfritt plagg, väska, skor osv ifrån märken som louis vuitton, canada goose, mulberry, converse, rayban, dior, osv osv :)



Klicka bara på länken här bredvid för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/?p=4984

2011-11-07 @ 19:16:33
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback