Kankse, bara kanske, var inte big bang bara början, utan även slutet.

Jag har tänkt på det där med big bang å skit, lixom det finns många som är synska å vet vad som ska hända å skit. T.ex. brukar jag drömma å sen kan det gå nån månad så inträffar skiten å jag vet exakt vad som kommer sägas å allt. Bara att jag inte vet det förens det händer typ. Så då kanske det är så att jag egentligen inte drömmer om framtiden utan dåtiden. Kanske är inte big bang bara början utan även slutet. Det kom en stor smäll hela univerum upplöstes och byggdes upp på nytt. Sen lever vi å så kommer det en dag att explodera igen och byggas upp på nytt å nästa gång det byggs upp på nytt händer samma saker igen, vi gör samma saker och allt. Alltså skulle det kunna vara dåtid och inte framtid som synska människor ser. Lite skumtanke men jag fick den för nån vecka sen efter att ha varit med om en såndär dröm som blev sann igen.

Kommentarer
Postat av: Matts Jansson

låter som om du är inne på ett bra spår, tänk om det är så

2011-11-30 @ 22:26:27
URL: http://mattsjansson.blogspot.com/
Postat av: Denise

Matts: Eller hur! :o

2011-12-01 @ 11:51:30
URL: http://wofiiie.se

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback