GRABBA ALLA DU KAN FÅ TAG I!

Var ju till ungdommsmottagningen i Uppsala idag, stack till skolan och gjorde lite av ett matte prov under en timme och sen så åkte jag hem så åkte jag med mamma till Uppsala. Hhahaha berättade en sak för tanten där och hon blev nästan skällde på mig!, eftersom jag inte hade skällt på killen som jag pratade med henne om xD. Hon började säga en massa saker och tyckte att jag skulle skälla ut honom xD. Sen när jag gick in på toan hittade jag en skål FULL med kondomer!, en gång när jag var på ungdommsmottagningen i Tierp så sa dom innan jag skulle gå " Ta några kondomer om du vill". Och jag flög på skålen fär att ta allt jag kunde bära och sen sa hon, "Ta 3..". Så jag tog 3st och gick därifrån xD. Men nu låg kondomerna inne på toan och jag grabba alla jag kunde få tag i!, och alla kondomerna i hela skålen fick plats i fickorna så tog alla xD. Fett smart jag är :D Sen fick jag också ett plåster som jag ska sätta på när jag tar p-stav som jag antagligen tänker göra, måste bara bsetälla tid till ungdommsmottagningen i Tierp för det först :)
Fyllde fickorna så dom blev feta!
Räkna hur många det var jag la beslag på och det var 28 st! :D hahahah xD
Räkna hur många det var jag la beslag på och det var 28 st! :D hahahah xD

Kommentarer
Postat av: Lotta Björk

Då är det bara att köra på XD

2011-11-28 @ 19:25:36
URL: http://bigbigsmile.devote.se
Postat av: Denise / Wolfiiie Vanity :D

Lotta: ELLER HUR!, om någon behöver kondom kan ni komma till mig! xD , om någon behöver kondom säg, "gå till Nise, hon har ett helt lager hemma!" :D xD

2011-11-28 @ 21:07:29
URL: http://wolfiiie.se

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback