Den mest lyckade facerapen hittills!

Hhaa idag så gjorde jag en väldigt lyckad facerape. Min klasskompis data bara laggade sönder så han låna min data för att gå in på fb. Men sen börja hans egen dator funka igen och han sa åt mig att logga ut. Ja ba - "Okej, ska bara gör en sak först.. :D" Sen helt plötsligt börjar folk fråga honom i chatten på fb om vems barnet är och han fattade ingenting! xD, såg helt borta ut, och jag satt och garva åt honom och sa att jag hade face-rape'at honom xD, den mest lyckade face- rapen jag gjort! :D . Alla börja skriva till han i chatten angående det och ringde honom xD, och han ba, - "ah det stämmer.." , fast i telen så kunde han inte ljuga så han sa sanningen då men sa att den inte fick skriva på fb eller så att det inte är sant xD, bara för att se hur alla reagerar. Och många verkade gå på det! xD
erkänn att det vart väldigt lyckad eller hur? ;D

bloglovin

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback