Trönö dal.

Jag saknar min gammla klass så mycket. Kommer aldrig glömma er. Har aldrig glömt era namn. När jag flyttade vägrade jag vänja mig vid den nya klassen till en början. Jag ville ha min gammla klass. Vi som inte var som andra småungar var. Alla i hela klassen var vänner. Annars när man är i den åldern är man ju mest i lite små grupper och inte hela klassen som vi var. Underbar klass!. Kommer aldrig glömma speciellt den dagen då jag bråkade med Fanny och Frida och dom. Och då gick jag och lekte med Jennifer och Lollo med lollos fladdermusleksak istället. Den dagen hade jag roligare än nånsin. Ni var dom bästa vännerna. En ny värld öppnade sig den dagen, ni två. Hade aldrig helt lagt märke till att ni var så roliga och så snälla och allt. Ni är några av dom bästa människor jagm mött. Och vi har många minnen. Gossedjuret Penelope,Beyblade,Lollos fladdermus. Kommer ihåg när Lollo och jag dansade i centrum. Kommer ihåg när Jennifer och jag sprang hemma hos henne på hennes stora gård och allt var så underbart så jag hörde musik,musik från barnen i bullebyn. Saknar er älskade klass. Ni betyder mycket fast det gått så lång tid!

Skolfoto.

Efter avslutningen och skulle precis få sommarlov.
 
Födelsedags kalas, tror det var hos Ronja, men är inte säker.

Första dagen i 1an.

Fin låt :)

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback