Kungsberget ftw!

Var igår till Kungsberget med skolan. Hade jätte kul!. Men det var bara lite tråkigt att det inte gick jätte bra att åka eftersom jag åkte snowboard för första gången. Min So lärare lärde Elin och mig hur man skulle åka. Fast Elin hade åkt en gång förut. Det var irriterande och jobbigt till en början med att ta på sig och ta av sig snowboarden på ena foten ibland. Men det gick bättre efter ett tag och var inte lika jobbigt med det. Vi åkte en röd backe en gång men det gick inte bra för mig.Jag kör tydligen störtlopp på snowboard också. Så eftersom jag försökte lära mig köra långsammare så ska man ju åka mer slalom. Och när jag försöker med slalom så ramlar alltid jag,eller. Jag sätter mig ner för att jag får panik när det iallfall börjar gå för fort. Jag slog i huvudet en gång och blev yr och fick ont. Jag kunde inte tänka och när jag sen kunde det så var min första tanke på att rabbla upp massa om vilka alla personer var och massa barnminnen för att se så jag inte hade tappat minnet xD. I början fick jag lite inre panik för att jag först inte kom på några personer alls och inga minnen alls!,hahah. Men jag var tvungen att komma ner iallafall så jag åkte tills jag kom ner. Slog i benet en gång så jag säkert stuka det lätt men jag bryr mig inte. Jag har typ aldrig tyckt att stukningar gör så jätte ont så. Jag körde på en kille i backen också! :o. Jag kom och körde skitfort och så körde jag över hans skidor i bak och sen på honom!!. Jag hann inte se vem jag körde på och han hann inte se vem som körde på honom tror jag xD. Stackarn!, måste ha gjort illa honom!.Haha xD. Vakmästaren Tomas som jag inte visste fanns var rolig. Han retade mig för att varje gång jag kom till värmestugan så hade jag tagit med mig halva snön i backen xD. Så sa han ''Tänk om dom som går och kollar i backarna och sånt kommer och ba ' Det fattas snö här!' och så kommer dom och gräver att jag ska lämna tillbaka snö :P. Det gick bra för Elin också. Fast hon brukade landa på sina knön till en början så hennes knän dog typ. RIP.
Idag har jag och precis ÖVERALLT!. Kan inte rörá mig utan att det gör ont någonstans. Men jag tyckte om snowboard. Ska defenitivt göras igen!. Jag hade glömt att ta med mig extra kläder så jag frös när jag kom hem så det var bara hoppa in duschen direkt!

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback