JAG SAKNAR DIG BLÖRIAN!

Jag vill upp till Kramfors igen, saknar min Blörian. Och så finns det någon som väntar på mig där typ,någon som är helt förstöööörd för att jag är borta. Hahah xD Tycker fan synd om honom xD. Undra om han ens vet att jag går i 9an. Jennifer säger att han går i skolan och deppar.... Haha nä men en sak stör mig och det är att om jag kommer till Jennifer så får inte jag vara med på hennes lektioner igen!. Fattar inte varför jag fick det förut men inte nu. Sen så måste jag ju fightas lite med den lilla brödrosten också. Haha.

Blörian <3


Här är en video ifrån när jag var i Kramfors senast då jag är i Jennifers skola och Vicko ramlar ner för trappan om och om igen..

Kommentarer
Postat av: Jenn...

du..asso...låter jag sådär? är mina kommentarer verkligen så...konstiga? jag måste skärpa mig..och ta röstlektioner xD

2011-03-20 @ 19:23:30
Postat av: Denise

Jennifer: Din röst är inte konstig :o .Tycker min röst är konstig,så jag får ta och följa med dig på lektionerna!

2011-03-20 @ 19:26:32
URL: http://wolfiiie.webblogg.se/
Postat av: Blööööörian

din röst e konstig och det är anledningen till att du måste få följa med på lektionerna? berätta det för lärarna o se vad dom tkr xD

2011-03-20 @ 21:26:43
Postat av: Blööööörian

lol?

2011-03-20 @ 21:28:00
Postat av: Denise

Blörian:Nej jag mena att jag får ta och följa med dig på röstlektionerna!

2011-03-21 @ 11:47:24
URL: http://wolfiiie.webblogg.se/
Postat av: Benntimer

jaha..nej det får du inte. du ska få höra mig när jag kommer ut från lektionerna. jag kommer låta som...eddie murphy!! :D

2011-03-21 @ 21:50:33
Postat av: Denise

Elak Blörian!. Men jag kommer låta som...ELVIS! :D hahaha XD

2011-03-22 @ 20:42:32
URL: http://wolfiiie.webblogg.se/

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback