Det blir bara värre och värre..

Fan jag kommer aldrig våga mucka med någon i Kramfors. Jennifer har skrämt upp mig. Dom värkar vara jävligt sugna på att slåss där eller nåt. Fan någon på Jennifer skola hade ju låst in sig på toan för att en kille vill få tag på henne och han SLET UPP dörren D:  och så har hon ju sagt att typ alla killar där iallafall går på gym. Fan kommer aldrig våga mucka med några i Kramfors

En sak börjar gå lite för långt. Men jag orkar aldrig med att sätta stopp för det. Jävlar om det skulle fortsätta såhär och jag var i Kramfors. Skulle fan bli dödad.


Jag kommer få stryk, jag kommer får stryk, jag kommer får stryk, jag kommer får stryk,j ag kommer får stryk,jag kommer får stryk, jag kommer får stryk, jag kommer får stryk, jag kommer får stryk, jag kommer får stryk,jag kommer får stryk, jag kommer får stryk, jag kommer får stryk, jag kommer får stryk,j ag kommer får stryk,jag kommer får stryk, jag kommer får stryk, jag kommer får stryk, jag kommer får stryk, jag kommer får stryk,


Kommentarer
Postat av: jenn....

asso, jag skrämmer inte upp någon här! du behöver inte vara rädd...åk bara inte till Kramfors XD

2011-03-30 @ 22:08:30
Postat av: Denise

Men jag vill till Kramfors! D:

2011-03-31 @ 14:25:14
URL: http://wolfiiie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

du får väl lov o... se väldigt biff ut da! :D

2011-04-01 @ 13:22:28
Postat av: Denise

Jennifer: Nä,fult.

2011-04-01 @ 21:47:51
URL: http://wolfiiie.webblogg.se/

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback