Fotade med Lotta.

Meningen var att Emma, Veve, Lotta och jag skulle vara igår men sen blev det av någon anledning att Felix och Oskar skulle va med.  Och jag ville inte vara där själv med dom då för då kommer dom typ "Para ihop sig två". Och då sitter jag där ensam och har ingen att prata med för att jag inte kommer vilja störa. Så då bestämde jag och Lotta att hon och jag skulle vara istället. Så jag tog bussen till henne och så sov jag över där. Fick träffa Julia för första gången (hennes syster hund). Hon var så rolig. Man hör Lottas mamma säga till Julia "JULIA!, låt bli att gå i kattlådan!". Sen kommer hon in till köket med hela nosen full med sand. Var även sand I nosen! xD. Sen hänger hon alltid med tungan på sidan av munnen och ser så dum och söt ut xD :). Sen så börja hon busa med Molly om en hundleksak och då morrade Molly för att hon skulle släppa. Och Julia försökte verka tuff och kom med sina valp gläffs och man såg på henne att hon blev allt mer och mer osäker eftersom Molly var så tuff och släppte inte. Tillslut släppte Julia som vi trodde hon skulle xD. Vi såg på julkalendern Slotttet på Greveholm. Länge sen man såg den. Jag satt as länge och väntade på att dom skulle skölja munnen och "dansa" till det. Och för att få se greven. Den var inte alls lika läskig som jag kom ihåg den. Och nu så såg man verkligen att det var as animerat.

Här är några foton vi tog när vi var ute:


Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback