Tack ängel.

Hade ett OCD problem idag. Och min pappa blev arg på mig och jag satt och försökte reda ut mina tankar och gå emot tvångstankar ritualerna men allt blev bara kaos i mitt huvud och jag kunde inte sluta gråta eller sluta slå på allt. Jag ringde till ängel men hon var upptagen så jag sa att vi kunde prata en annan gång. Men efter ett tag blev det bara värre och jag fick en impuls och ringde henne igen och frågade om hon kunde hjälpa mig lite snabbt och det gjorde hon. Hon fick allt bli så mycket lättare. Och jag kunde inte ringa eller prata med någon annan för hon är den ända som förstår mig och min OCD. Tack ängel för hjälpen. Insåg också nu hu mycket jag saknar och älskar dig.

Kommentarer
Postat av: A.T

Du är värdefull, ta vara på dig själv. Älskar dig ängel och saknar dig så otroligt mycket

2011-07-24 @ 00:35:52
URL: http://keksi.blogg.se/
Postat av: Denise

Nej ängel. VI är värdefulla. Älskar och saknar dig med så jävla fucking mycket! <3

2011-07-24 @ 00:43:47
URL: http://wolfiiie.webblogg.se/

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback