Rymmde hemmifrån kiiiind of.

Ska förklara kortfattat.
Pappa trodde jag skulle till Emma men jag åkte till Tommie i Björklinge. Åkte därifrån ganska tidigt så jag åkte till Emma så det inte skulle verka misstänkt att jag kom hem så tidigt. Vi var utomhus med Veve. Felix och några till tyyyp. Kommer hem på kvällen vid kl 1 typ. Anton, Linus och jag bestämde att vi alla skulle va + Fredrik. Jag säger till pappa " Jag går ut nu!". Han: "Nej det gör du inte!. Denise klockan är 1!!. Denise ska jag komma och hämta dig?!". Jag: "Ja gör det då". Går ut. Väntar på Anton och Linus. Håller mig lite gran borta ifrån fönstren från där jag bor och så så att inte pappa ska se mig och hämta hem mig. Får sen se att Anton och Linus sitter utanför och väntar på mig. Jag ropar/viskar till dom att dom ska komma och vi tog en väg så inte pappa skulle så åt vilket håll jag gick. Vi var i en lekpark. Sen gick vi till Fredrik. Pappa ringer Veve, Axel (??, antagligen tog han namn från skolkatalogen från folk i min klass), Antons pappa. Fredrik. Och jag vägrar komma hem. Är där ett tag och sover lite och kollar på alienfilmer och väcker Anton med att slå på kastrullerna och hälla vatten på honom. Och pappa ringer upprepat till min mobil som är avstängd och till Fredrik. Senare under dagen kommer Emma och Lotta och vi åker till Bergstäkten och badar. Efter det går vi till konsum för att köpa mat åt Fredrik typ som är ensam hemma och har inge mat kvar. Hittar inte det vi söker. Och går till hemköp istället. Handlar. Följer med Emma och Lotta till bussen. Jag går hem. Får utegångsförbud i helga helgen, skäll och massa hot och liknande.
KUL VA!?

Oredigerad osv.

Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback