Jag blir 16 år!

Vaknade imorse av att älskling som sovde här kysste mig i nacken och vi låg och prata och Linus berättade att dom hade sagt till han igår att han skulle vara redo till kl 10 och komma ut till köket så skulle dom komma in till min och sjunga. Men när Linus vid klockan tio kom tilll köket sa pappa åt honom att gå och lägga sig igen för dom hade inte vaknat än xD, iallafall inte mamma. Så Linus kom in till mig igen :) . Jag blev kissnödig men eftersom jag fyller år idag fick jag inte gå upp och gå på toa så mamma och pappa skulle se att jag var vaken så skulle dom inte kunna väcka mig med att sjunga för mig. Men tillslut vart jag så kissnödig att jag gick ändå. Pappa sa åt mig att gå och lägga mig sen igen. Och älskling och jag somnade. Vaknade av att mamma kom in och sa åt Linus att komma ut till köket men jag låtsades sova. Jag låg ett tag och väntade och så kom mamma och pappa och Linus in till mitt rum med en nutellatårta med fina rosa ljus :) +banantårtaa!, min ex.favorittårta. Jag dumpade den när jag träffade nutellatårtan :)<3. Och sen gick vi in till köket och käka nutellatårta tillsammans och jag öppnade presenter. Linus hade gjort tårtan!, den söta pojken! :). Och så hade han gått till affären för att köpa cola åt oss alla. Fick en skateboard eftersom jag nyss bestämt att jag ska börja skatea!. Har velat det länge ientligen för jag har alltid tyckt det är as coolt men har inte tagit mig tid att lära mig och så. Men nu ska jag det!. Ska bara träna lite inomhus på mitt rum lite först så inte folk ser när jag failar i början xD. Fick även en hjälm och knäskydd och andra sortes skydd och så fick jag ett as bra kamerastativ! :D

Foto på det jag fick:


Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback