Becoming who we are.

Cyklade hem till Linus idag för att hälsa på Zigge lite grann eftersom Linus och hans familj är i Leksand. Han blev as glad när man kom och ville kela och han var så söt och busig och vi lekte och kela. Jag ropade på Cesar och hade bakdörren öppen under hela tiden jag var där ifall han skulle komma in. Jag torkade upp vattnet som Zigge hade haft ut på golvet och hällde upp nytt till honom och Cesar. Ränsade kattlådan,mata kaninen och släckte en lampa som dom hade glömt släcka innan dom åkte. Sen kom jag hem och nu är det meningen att jag ska vara med Veve och Emma men dom svarar inte på sina mobiler.


Zigge ville in till kaninen och leka med den när jag öppnade buren för att fota den :o

Baaaaajjjjs!

Osminkad osv.

Jag och Zigge :)
 
Hhahah kolla Zigge! xD
Trackback
RSS 2.0