We are who we are.

I onsdags så åkte jag till läkare i Uppsala. Eftersom jag inte hade tagit Lergigan VARJE natt så skulle vi prata om den på nästa möte istället. Och Höjningen av Fontex fungerar inte, så jag ska höja till tre kapslar per morgon. Eller så ska jag få en ny medicin. Troligen kommer dom vilja he mig Zoloft but i say no to Zoloft!.Sägs vara största känslodödaren. På onsdag morgonen så gick jag upp vid kl 5.Och då tog jag medicinen. Jag gick sen och la mig igen. Eftersom en halvtimme ropar pappa att jag måste gå upp och äta frukost, och jag gör det. När jag ätit min frukost frågar pappa ''Har du tagit din medicin?'' Jag svarar att jag inte har det. Men jag hade ju tagit den, hade bara glömt att jag tagit den innan.S å den dagen fick jag genomlida den äckliga känslan i bröstet av 4 Fontex i mig. Har märkt nu att det är en biverkning och jag vägrar ta ens 2 Fontex längre.


När vi ändå var i Uppsala så hämtade vi ängel så sov hon över hos mig tills idag. Jag har saknat henne, sjukt skönt att träffa henne. Hennes pappa sa att han inte skulle säga till mina föräldrar om att hon tog navelpiercing på mig när jag var hos henne sist. Han är snäll. Vi tog lite foton ute i snön men snön byggde bo i vårat hår och vi fick snö i ansiktet så det faila. Iallfall för mig.

Mamma gick rage på oss för att vi hade tagit en chokladask. Vi vaknade mitt i natten och ville ha choklad så jag gick och hämtade en Paradis choklad ask, och någon annan stor choklad ask som vi hade kvar från jul. Jag tog med båda in till mitt rum eftersom jag visste inte vilka ängel tyckte om. Och vi hade en sån där choklad ask till som mamma åt upp,+2 Paradis askar till. Men jag hade inte ätit något, och det var till hela familjen. Och jag tycker ju inte om choklad längre så jag hade typ inte ätit något. På morgonen frågar mamma mig om jag sett Paradis asken. Ja, den är i mitt rum säger jag. Hon säger att hon har letat efter den och vill ha den och vill att jag ska hämta den. Jag hämtar den och hon säger att jag måste fråga först. Men skulle vi väcka henne kl 3 på natten?.Och jag har inte behövt fråga om sånt förut. Två minuter senare kommer hon in i mitt rum och lägger märke till den andra chokladkartongen. Hon börjar skrika och hon slår igen dörren mycket hårt. Jag låg i ängels hamn och grät. Sen kommer hon tillbaka och tar chokladasken ifrån oss och går. Hon kommer tillbaka och skriker på mig. ''Denise ta medicinen!''.''Snart säger jag. ''Ta den nu!.''. Jag ligger i ängels hamn och bara gråter och orkar inte svara. ''DENISE TA DEN NU,KLOCKAN ÄR ÅTTA TA DIN MEDICIN''. Men hon får inget svar. Hon klär på sig och går ner till pappa som plogar. Klockan är då två minuter över åtta och jag går och tar medicinen. Medans jag tar medicinen hör jag mamma skrika på pappa utanför för att han ska försvara henne. Han kommer upp och frågar vad som hänt och vi berättar. Hon var sur på oss under hela dagen. Kvällen slutade dåligt vid omegle. Saker hände som inte borde hända.

Men nu så ska jag visa några bilder här.



Om ni undrar varför jag håller handen sådär så var det för att jag fick snö innanför tröjan D:




































Kommentarer

Kommentera så är du awesome!. *w*:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback